הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האהבה מנצחת: לינדזי לוהן מאורסת
לאחר שנתיים של זוגיות הרחק מאור הזרקורים, השחקנית ההוליוודית ובן זוגה באדר סאמס, מאורסים. לאחר לא מעט מערכות יחסים רעילות ועבר בעייתי, מדובר על סוף שמח ואופטימי עבור לוהן, אשר שיתפה את הבשורה באינסטגרם בהתרגשות רבה

השחקנית לינדזי לוהן (35) קיבלה לאחרונה הצעת נישואים ואמרה ״איי דו״. בר המזל הינו באדר שאמס, מנהל הפקות הוליוודי. השניים כאמור נמצאים בזוגיות כבר שנתיים, אך כזו ששומרת מרחק ככל האפשר מאור הזרקורים. בעמוד האינסטגרם האישי שלה שיתפה לוהן את הבשורה המרגשת וכתבה: ״האהבה שלי, המשפחה שלי, העתיד שלי״, כשהיא משתפת תמונה לצידו של שאמס, ועונדת טבעת יהלום גדולה וראוותנית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, השניים התחילו לצאת לפני שנתיים כאשר נתפסו בעדשת הפפראצי לראשונה במסיבה בדובאי. מאז, הייתה זו אימה של לוהן אשר דיברה על היחסים בין השניים, כאשר גם לינדזי וגם באדר שומרים ככל האפשר על פרופיל נמוך, לא מדברים על הזוגיות ולא מתראיינים.

כזכור, בערב לוהן הייתה מאורסת למיליונר איגור טרבסוב, אך הכל התפוצץ זמן קצר לאחר שהשניים תועדו בחופשה ביוון, וטרבסוב נתפס בעדשת הפפראצי כאשר הוא תוקף את השחקנית פיזית. בזמנו הגיבה לינדזי ואמרה: ״הוא שתה יותר מדי והשתגע. ברור לי שאני לא יכולה להישאר איתו״. 

נראה כי בחודשים האחרונים לוהן עושה את דרכה, לאט ובזהירות, אל עבר אור הזרקורים, כאשר לפי הדיווחים, סרט חדש בכיכובה עתיד לצאת בסוף השנה הבאה (בענקית הסטרימינג נטפליקס), בו היא נכנסת לנעליה של יורשת עצר מבית עמיד הסובלת מאמנזיה. 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE