הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא תאמינו: נחשף מי עומד מאחורי השאלה הגזענית על צבע עורו של בנה של מייגן מרקל, ארצ׳י
הראיון התקשורתי של הזוג המלכותי הנסיך הארי ומייגן מרקל עורר סערות רבות ברחבי הרשת, כאשר אחת מהן הייתה קשורה לשאלה הגזענית הנשאלה בארמון אודות בנה של הדוכסית לשעבר

כזכור, בחודש מרץ, הראיון של מייגן מרקל והנסיך הארי אצל אופרה ווינפרי הצליח להסעיר את כל העולם, ודי מהר הפך להיות הראיון המדובר ביותר של השנה האחרונה. במהלך אותו ראיון, סיפרו השניים לא מעט פרטים אישיים ורגישים על החיים בארמון, כאשר אחד הדברים הקשים שחשפו היה שאלת צבע עורו של בנם הבכור, ארצ׳י.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, ספר חדש שיוצא לאור הנקרא ״אחים ונשים, בתוך החיים הפרטיים של וויליאם, קייט, הארי ומייגן״ מאת כריסטופר אנדרסן,  חושף כי מי ששאל את השאלה הגזענית היה אביו של הנסיך הארי, הנסיך צ'ארלס. כזכור, מייגן סיפרה כי בהמלך ההריון היו מוטרדים לגבי מה יהיה צבע עורו של התינוק. ״דאגו עד כמה העור של ארצ׳י יהיה כהה״, סיפרה הדוכסית לשעבר. 

על פי אותו מקור, הנסיך צ'ארלס שוחח עם בת זוגו, קמילה, ותהה מה יהיה גוון העור של הילדים המשותפים של מייגן והארי. את השיחה המלאה ניתן למצוא ולקרוא בספר. כמו כן, לפי הדיווחים, הנסיך צ'ארלס צפוי להגיע היום לטקס לציון הפיכת האי לרפובליקה, כאשר בקרבתו חוששים מהגעתם של מאות מפגינים שצפוים לדרוש פיצויים והתנצלות פומבית. 

מארגן המחאה, דיוויד דני הגיב בנושא ואמר: ״הרבה אנשים לא מבינים את הקשר, אבל משפחת המלוכה נולדה וקמה מתוך עבדות של אנשים אחרים. למעשה, חלק ניכר מהעושר שלהם מגיע משם. האמרון נבנה ישירות מסחר עבדים, כבר על ידי המלך וויליאם השלישי״. 



7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE