הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג׳ורג׳ קלוני מגיב לראשונה על התאונה שעבר: ״אנשים הוציאו פלאפון וצילמו, רציתי לנער אותם״
קולני הינו אחד מהשחקנים הלוהטים והאהובים ביותר בתעשייה, וכעת, שלוש שנים לאחר שעבר תאונת אופנוע קשה, השחקן מדבר בפעם הראשונה על האירוע הדרמטי וכיצד הרגיש בזמן שהיה מונח על הכביש, חסר אונים

ג׳ורג׳ קלוני מככב בכותרות כל הזמן, אך לפני שנתיים, כיכב השחקן ההוליוודי בכותרות בכל רחבי הרשת בעקבות תאונת אופנוע שעבר. כזכור, קלוני רכב על האופנוע שלו בדרך ליום צילומים בסרדיניה אשר באיטליה, ועבר תאונה קטלנית בזמן שרכב פרטי נכנס בו והעיף אותו באוויר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלוני בזמנו פונה לאחר מספר דקות לטיפול נמרץ, שם עבר סדרה מקיפה ורחבה של בדיקות שונות, בין היתר גם בדיקת MRI וסריקות נוספות. למזלו של השחקן, הוא נפצע באופן קל בלבד, וסבל רק מחבלות שטחיות, כך שכבר באותו היום, החליט הצוות הרפואי לשחרר אותו לנוח בביתו.

כעת הוא חושף ומספר כי באותם רגעים, צפה באנשים שהגיעו למקום, צילמו אותו, אך לא עזרו. ״שכבתי שם על הכביש והייתי משוכנע שזו הדקה האחרונה של חיי, ומנגד, אנשים הגיעו וצילמו אותי. הייתי בסך הכל בידור עבורם״, סיפר.

״אני בסך הכל מחשיב את עצמי כבחור די אופטימי וחיובי, אבל באותו הרגע נדהמתי. רציתי לנער אותם. כל אחד מהם. הרגשתי שאני שם, פצוע על הכביש, ולא אכפת לאף אחד. אני רק בידור עבורם״, סיכם וסיפר קלוני. כאמור, מדובר על הפעם הראשונה שהשחקן מספר על התאונה הקשה שעבר.

כזכור, לאחרונה קלוני עלה לכותרות מסיבה אחרת לגמרי, זאת לאחר שביקש מכל גופי התקשורת וצלמי הפפראצי, לא לפרסם תמונות של ילדיו ברשת החברתית ובאתרי האינטרנט, זאת לאור העובדה כי אשתו של קלוני, אמאל, עובדת בארגון זכויות שפועל נגד ארגוני טרור, וחשיפת תמונות ילדיהם עלולה לסכן את חייהם. 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE