הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"גאווה ישראלית": נטע ברזילי והקונסוליה בלוס אנג'לס חוגגים את חנוכה באירוע היסטורי ומרגש
הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס חגגה את חנוכה אמש במשחק ה-NBA בין הלוס אנג'לס קליפרס והגולדן סטייט ווריורס, עם הדלקת נר והופעה מיוחדת של זוכת האירוויזיון משנת 2018. הקונסול הכללי ד"ר ניומן: "מדליקים נר כנגד דיכוי דתי, וכאות לחופש ושוויון"

לא בכל יום מופיעה זמרת ישראלית במשחק NBA בין שתי קבוצות מצמרת הליגה, אבל זה בדיוק מה שקרה אמש (ראשון) במשחק של הלוס אנג'לס קליפרס נגד הגולדן סטייט ווריורס, כאשר הכוכבת הבינלאומית, נטע ברזילי, עלתה על הפרקט בסטייפלס סנטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נטע ברזילי, זוכת האירוויזיון ב-2018, במהלך המשחק אמש (צילום באדיבות הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס)

 

זה קרה במסגרת טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה אשר ערכה הקונסוליה בראשות הקונסול הכללי בלוס אנג'לס, ד"ר הילל ניומן, ובהשתתפות חניכי שבט כפיר - צופי אגורה.

במסגרת שיתוף פעולה עם משרד ראש העיר לוס אנג'לס, הקונסוליה אף הזמינה למשחק כ-100 תלמידים ומורים מבתי ספר ציבוריים במרחב אשר לוקחים חלק בתוכניות קהילתיות שונות.

 

 

לפני עלייתם של השחקנים לפרקט, עלתה הזמרת הישראלית הבינלאומית וזוכת האירוויזיון 2018 - נטע ברזילי, עם השיר "באסה סבבה" והקפיצה את הקהל. זאת הפעם הראשונה שכוכב ישראלי מחמם קבוצת NBA לפני עלייה למשחק.

 

הקונסול הכללי, ד"ר ניומן, במהלך טקס הדלקת נר ראשון בסטייפלס סנטר (צילום באדיבות הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס)

 

"הערב אנחנו חוגגים את חנוכה, קהילות יהודיות בכל העולם מדליקות נר כנגד דיכוי דתי, וכאות לחופש ושוויון", מסר הקונסול הכללי ד"ר ניומן במהלך הטקס, "אנו שמחים לחגוג את חג האורים והתקווה עם תלמידים ומורים מהקהילות השונות במרחב שלנו אותם הזמנו לחגוג עמנו, וגאים לעשות זאת עם נטע ברזילי -  גאווה ישראלית בעולם כולו!".

 

בטקס השתתו חניכי שבט כפיר - צופי אגורה (צילום באדיבות הקונסוליה הישראלית בלוס אנג'לס)

 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE