הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחזקת את החיבור ליהדות: הקעקוע החדש של מדונה
כוכבת הפופ בת ה-63 החליטה להתחדש בקעקוע חדש ובחרה לחרוט על גופה מילה בעברית ולהצדיק את חיבורה בשנים האחרונות ליהדות ולקבלה, הנה כל הפרטים

גם אחרי שעברה את גיל שישים, נראה כי מדונה לא מתכוונת לנוח, ומתחת לא להתרחק מאור הזרקורים. עם חשבון אינסטגרם לוהט ופעיל, הכולל מיליוני מעריצים, הופעות בכל רחבי העולם, הפקות אופנה ואמנות, והרבה מאוד תמונות פרובוקטיביות, החליטה הזמרת שהגיע הזמן לקעקוע חדש. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בסוף השבוע האחרון, הגיעה מדונה למקעקע שלה, ובחרה לקעקע מילה בעברית. רק לאחרונה, החליטה הזמרת לשתף את מיליוני העוקבים שלה בתוספת החדשה לגופה, ופרסמה תמונה בה היא מופיעה על מיטתו של המקעקע, ותמונה נוספת המציגה את הרכש החדש.

בתמונות ניתן לראות כי מדונה בחרה לקעקע על שורש כך היד שלה את המילה ״וישקהו״, מילה המופיע בתנ״ך, בספר בראשית. הציטוט המלא, אם תהיתם הוא: "וירץ עשו לקראתו ויחבקהו ויפל על צוארו וישקהו ויבכו". 

עבור מי שלא דובר עברית, תרגמה מדונה את המילה וכתבה בתרגום חופשי כי מדובר במילה: ״Kissed״. לפי הדיווחים, מדובר על הקעקוע השני של הזמרת, כאשר את הראשון עשתה לפני שנה תמימה, כאשר בחרה לקעקע את האותיות הראשונות של שמות ילדיה.

הפוסט של הזמרת זכה תוך זמן קצר למאות אלפי לייקים ותגובות, רבות מהן מצד מעריצים ועוקבים יהודים וישראלים, אשר העריכו והתרגשו מהמחווה של מדונה. עכשיו רק נותר לגלות מה עוד שומרת בשרוול כוכבת הפופ, והאם היא כבר מתכננת את הקעקוע הבא.

97% לא
3% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE