הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לקים קרדשיאן חושף: ״הזוגיות עם פיט דיווידסון זה בדיוק מה שקים צריכה עכשיו״
לאחר שבועות ארוכים של שמועות, לאחרונה אושר באופן סופי כי יש זוג חדש ולוהט בביצה ההוליוודית, כוכבת הטראש קים קרדשיאן והקומיקאי פיט דיווידסון. כעת, מקורב לקים שופך אור על הזוגיות הכי מעניינת בסביבה

נראה שהזוגיות הטריה של קים קרדשיאן ופיט דיווידסון הולכת ומתחממת, כאשר השניים הולכים יחד לכל מקום ונראים בלתי נפרדים. כעת, מקורב לכוכבת הטראש מגלה קצת פרטים עסיסיים. ״פיט הוא בדיוק מה שקים צריכה אחרי הגירושים מקניה״, אמר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד סיפר אותו מקורב כי קים נהנית מהקלילות שבמערכת היחסים עם פיט, היא מאושרת, שמחה ולא מפסיקה לצחוק כשהוא בסביבה. ״זה כל מה שהיא צריכה עכשיו, מישהו שיצחיק אותי ויהיה לה כיף איתו. סוף הנישואים עם קניה היו מאוד קשים עבור קים״, הוסיף וסיפר. 

עוד סיפר כי זה נראה שפיט מצידו שם את מערכת היחסים עם קים בראש סדר העדיפויות שלו, והשניים מבלים יחד כל היום. ״הוא טס הלוך ושוב רק בשביל לבלות עוד זמן עם קים. נראה שהוא ממש בעניין שלה, והיא גם״, סיפר. עוד הוסיף ואמר כי פיט עדיין לא פגש את ילדיה של קים.

כזכור, שמם של השניים נקשר לראשונה בחודש שעבר, כאשר צלמי הפפראצי תפסו אותם מטיילים יחד ואוחזים ידיים, זמן קצר לאחר ההופעה המשותפת שלהם בתוכנית האירוח ״סאטרדיי נייט לייב״, שם ביימו נשיקה.



53% לא
47% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE