הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזכות כוס קפה: גבר נעצר בחשד לתקיפה ואונס
בריידי מק'קלו נעצר שעות ספורות לאחר התקיפה המזעזעת באזור בוסטון, במהלכה היכה אישה בעזרת אבן, גרר אותה לשיחים וביצע בה את זממו. חוקרי המשטרה מצאו כוס קפה בזירה ובכך הצליחו להגיע אל החשוד

פרשת תקיפה ואונס מזעזעת פוענחה בזכות כוס קפה שנמצאה בסמוך לזירת הפשע, כך על פי רשויות החוק במסצ'וסטס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, בריידי מק'קלו, שנעצר לאחר שהחוקרים מצאו כוס קפה שזרק בזירה

 

תחילת האירוע ביום שישי האחרון בעיר מדפורד, כ-12 ק"מ צפונית לבוסטון, בסביבות השעה 8:00 בבוקר. לפי המשטרה המקומית, אישה בת 48 יצאה לטייל בפארק מקומי כאשר לפתע הותקפה ע"י אלמוני.

בדו"ח האירוע צוין כי החשוד היכה את האישה מספר פעמים בעזרת אבן, אנס אותה, הותיר אותה מדממת ונמלט מהמקום. 

בשלב מסוים, עוברי אורח הבחינו באישה והזעיקו את כוחות המשטרה והצלה. פרמדיקים פינו את האישה לבית החולים, והיא מסרה תיאור של החשוד והוסיפה שהוא החזיק בכוס קפה לבנה של רשת 'דאנקן דונאטס'.

כאשר סרקו את זירת התקיפה הקשה, חוקרי המשטרה הצליחו למצוא את הכוס וגילו בה מדבקה שעליה צוין היכן המשקה נרכש ובאיזה שעה.

 

החשוד, בריידי מק'קלו, אתמול בביהמ"ש

 

חוקרי המשטרה נסעו לסניף, במרחק של כשלושה ק"מ מזירת האירוע, וצפו במצלמות האבטחה שבהן החשוד תועד. בשלב זה, החוקרים הדפיסו את תמונת החשוד וניגשו למספר בתי דירות בסמוך. תוך דקות אחדות, אחד הדיירים זיהה את החשוד כבריידי מק'קלו.

צו מעצר הוצא נגדו, והמשטרה הצליחה לאתר את מק'קלו, שבתוך שעות הודה במיוחס לו: "הוא סיפר לחוקרים שהיכה את האישה בעזרת אבן לפחות 14 פעמים, שם סלוטייפ על הפה שלה וגרר אותה אל תוך היער, שם הוא אנס אותה", אמרו במשטרה.

אתמול (שני) מק'קלו הובא בפני שופט והואשם באופן רשמי במספר עבירות חמורות, לרבות תקיפה באמצעות נשק קטלני, ניסיון רצח, חטיפה וארבעה סעיפים של אונס בנסיבות מחמירות.

למרות ההודאה בפני החוקרים, החשוד כפר באשמה ועורך דינו ביקש מבית המשפט לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. אביו של מק'קלו אף טען כי בנו שוחרר מבית חולים פסיכיאטרי כארבעה ימים בלבד לפני התקיפה.

 

27% לא
73% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE