הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צעירה מדרום פלורידה נעדרת לאחר טיול עם בן זוגה: "היא לא התנהגה כמו עצמה"
כשבוע לאחר שלא יצרה קשר, בני משפחתה של בת ה-21 מודאגים, ומספרים כי לאחרונה פגשה בחור צעיר, ומאז היא החלה להתנהג בצורה מוזרה

משפחתה של צעירה מדרום פלורידה מבקשת את עזרת הציבור למצוא אותה, לאחר שהיא נעלמה במהלך טיול עם בן הזוג שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


איזבלה מרין, נעדרת מאז ה-23 בנובמבר

 

איזבלה מרין בת ה-21, גיימרית ומשפיענית ברשת Twitch, נראתה לאחרונה על ידי בני המשפחה שלה ב-23 בנובמבר. כך הם מסרו ביום שלישי, והוסיפו כי היא פגשה את החבר שלה בפסטיבל 'הומסטד' שבמרילנד, ומאז החלה להתנהג בצורה מוזרה.

על פי קרוביה, איזבלה הגיעה לפגוש את אמה ואמה החורגת ב-23 בחודש שעבר, והופיעה יחפה, מכוסה בחול, והתנהגה בצורה מוזרה, כאשר היא אמרה שהיא יוצאת "למסע".

"היא לא נראתה כמו עצמה, היא לא התנהגה כמו עצמה", אמרה אמה החורגת אדריאנה סאומה."היא נכנסה אלי הביתה, היא הייתה מכוסה בחול, היא קפצה למיטה שלי ונראתה כאילו לא התקלחה ולא אכלה כבר מספר ימים".

בת ה-21 לא אמרה לאן היא הולכת, והמשפחה חושדת כי היא לקחה סמים כלשהם.

בן זוגה של איזבלה, ישראל דל רוסריו, אמר שהם ביקרו את אביו באזור סוואני, ג'ורג'יה, לרגל חג ההודיה, ואז היו אמורים לנסוע לקליפורניה. אך לאחר ארוחת החג, לדבריו, הצעירה אמרה שהיא צריכה לעזוב, לקחה את המוכנית שלה – קיה פורטה שחורה – ופשוט נסעה.

אמה של מרין סיפרה כי היא שוחחה עם אביו של דל רוסריו, שהודה באוזניה כי בין הזוג היה ויכוח כלשהו. "הוא אמר לי שהם נקלעו לוויכוח, ושהיא נפרדה ממנו באטלנטה. היא הורידה אותו בבית של אבא שלו", סיפרה האם אולגה ג'רין. ביום שני, האב הגיש עבור המשפחה תלונה על היעדרותה של איזבלה בג'ורג'יה.

בראיון טלפוני שנערך אתמול, שלישי, דל רוסריו אמר: "אני באמת לא בטוח איך להרגיש, זו מישהי שאני אוהב ואני אמשיך לאהוב הרבה. אני מסוג האנשים שמודעים מאוד לאנרגיה שלהם, ולא מנסה לכפות את זה על אף אחד. עד כמה שמדובר באישיות מבלבלת ומרגישה, זה משהו שאני צריך להתמודד עם עימו ולא יכול להרשות לעצמי להיות מודאג".

 

83% לא
17% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE