הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אם והתינוקת שלה נכנסו לבית – ושני שודדים אחריהן | צפו
אם מהנקוק פארק חזרה מטיול עם בתה שהייתה בעגלה, וכאשר נכנסה לחניית ביתה – שני גברים רעולי פנים נכנסו אחריה ודרשו ממנה את רכושה

אמא מהנקוק פארק, לוס אנג'לס, חזרה לביתה מטיול עם התינוקת שלה – ובעודה נכנסת לחניה, שני שודדים נכנסו אחריה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוד כפי שנתפס במצלמת האבטחה (צילום: מתוך הטוויטר של משטרת לוס אנג'לס)

 

האירוע התרחש ביום ראשון בשעות אחר הצהריים, בסביבות השעה 17:00. סרטון ממצלמת האבטחה, ששותף על ידי משטרת לוס אנג'לס אתמול (שלישי), מראה את האישה נכנסת לחניה הקדמית של ביתה עם עגלה ובתוכה בתה התינוקת. שער החניה נפתח, ובעודה נכנסת – נראים שני גברים יוצאים ממכונית שזה עתה חנתה מעבר לרחוב הבית.

בעודה מתחילה לרדת במדרגות, שני החשודים חולפים על פני השער, כאילו ממשיכים לצעוד על המדרכה, וברגע אחד הם פונים ונכנסים לחניה אחריה.

האם הלכה מעט לכיוונם, והגברים החלו להתעמת איתה ודרשו ממנה למסור לידם את רכושה. כך נמסר מהמשטרה.

 

 

האישה מסרה לאחד מהם את תיק ההחתלה והבקבוקים שנשאה על גבה, כפי שנראה בסרטון, ואז את התיק האישי. אז הגברים ברחו, חזרו למוכנית הכסופה שחנתה בצד המדרכה ונסעו צפונה. לאחר מכן, האישה המבוהלת הוציאה את בתה מהעגלה, והביטה לאחור אל הגברים נמלטים.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור לאיתור החשודים, ומסרה תיאור של השניים.

אחד החשודים מתואר כגבר שחור כבן 20 עד 29. הוא לבש מסכה בהירה, קפוצ'ון שחור, מכנסיים אדומים עם כיתוב לבן ונעליים לבנות. החשוד השני מתואר גם הוא כצעיר שחור בטווח גילים דומה, לבש מסיכת פנים שחורה, קפוצ'ון אפור, מכנסיים שחורים ונעליים שחורות.

 

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE