הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שחקן הקולנוע בראדלי קופר חושף: ״איימו עלי בסכין״
השחקן ההוליוודי התראיין לאחרונה וסיפר, לראשונה, כי לפני שנתיים תמימות, עלה על הרכבת התחתית במטרה לאסוף את בתו מהגן, שם התנפל עליו גבר אלמוני, שלף סכין, ואיים על חייו

נראה כי בראדלי קופר מככב לא מעט בכותרות, בעיקר בעקבות תמונות הפפראצי האחרונות, אשר מציגות אותו ואת האקסית (ואם בתו) אירינה שייק, צמודים מתמיד, מה שהמצליח לגרור סערה לא קטנה ברחבי הרשת ובעיקר שמועות ותקווה כי השניים בדרך לקאמבק הוליוודי מסעיר ומרגש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אך בנתיים, השניים מסרבים להגיב לשמועות, וממשיכים לשדר עסקים כרגיל. לאחרונה, הגיע השחקן להתראיין במסגרת פודקאסט חדש, וחשף לראשונה כי בשנת 2019, בזמן נסיעה ברכבת התחתית, עבר תקיפה אלימה מצד אלמוני. 

״אני זוכר שראיתי את העיניים שלו והייתי בשוק, הוא היה נראה מאוד צעיר. ופתאום, הוא שלף סכין ותקף אותי. זו הייתה סכין של שבעה סנטימטרים לפחות, עם ידית מעץ. לקח לי זמן להבין את הסיטואציה. בסוף פשוט התחלתי לרוץ ולברוח, עד שהתחבאתי מאחורי שלט הכניסה של הסאבווי״, סיפר השחקן.

עוד אמר קופר כי זמן קצר לאחר האירוע המפתיע והמאיים, פנה למשטרה ופתח תלונה בנושא. ״בסוף, הבחור הזה רץ לשדרה, והצלחתי לצלם כמה תמונות שלו, איתם הלכתי גם למשטרה. הבנתי שאני מרגיש בנוח מדי בעיר, צריך להיזהר כל הזמן״, סיכם. 

אם תהיתם, כמו אבא מחויב ואחראי, חזר קופר למשימה המקורית, לאסוף את בתו ליה מהגן, וכידוע, שמר את הסוד הגדול הזה בשקט. כאמור, לאחרונה משוטט השחקן לצד בת זוגו לשעבר, הדוגמנית אירינה שייק, וכאשר נשאל עליה, הצליח לדגל על הנושא באלגנטיות, בכל זאת, שחקן בעל ניסיון. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE