הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורסמו שמות הנרצחים בתקרית הירי הקשה במישיגן
נער בן 16 ושתי נערות בנות 17 נרצחו באירוע הירי בתיכון 'אוקספורד', מצפון לדטרויט, ובבית החולים נאבקים על חייהם של 7 פצועים, ביניהם נערה בת 14; שמו של היורה לא פורסם, אך במשרד השריף הסבירו שכלי הנשק שבו השתמש נרכש ע"י אביו לפני ימים אחדים

רשויות החוק במישיגן ממשיכות לחקור את אירוע הירי הקטלני שהתרחש אתמול (שלישי) בתיכון במדינה, במהלכו נער בן 15 פתח באש ורצח ארבעה תלמידים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלושת התלמידים שנרצחו באירוע, מימין לשמאל: בולדווין, מייר וסיינט-ג'וליאנה

 

כזכור, הדיווחים הראשוניים על תקרית הירי בתיכון אוקספורד - כ-60 ק"מ צפונית מדטרויט - התקבלו בסביבות השעה 1:00 בצהריים (שעון מקומי). לפי משרד השריף במחוז אוקלנד, יותר מ-100 תלמידים ומורים חייגו למוקד החירום המשטרתי 911 ודיווחו על הירי.

מייקל בושארד, שריף המחוז, מסר כי היורה הוא נער בן 15 ותלמיד בכיתה י', אך הוא סירב לפרסם את שמו. כמו כן, בושארד הסביר שהיורה ביקש לשוחח עם עורך דין, ובהמלצת הוריו אף בחר לשמור על זכות השתיקה: "האיש שיכול לחשוף את המניע האפשרי לאירוע לא מדבר עם החוקרים", הוא אמר.

כאמור, תקרית הירי גבתה את חייהם של ארבעה תלמידים (שלושה ביום שלישי ופצוע נוסף שהלך לעולמו בבוקר יום רביעי), ביניהם נער בן 16 שמת מפצעיו בתוך ניידת משטרה בדרך לבית החולים. כמו כן, שמונה בני אדם נפצעו באירוע, לרבות נערה בת 14 שמאושפזת במצב קשה.

 

מחוץ לתיכון במישיגן, זמן קצר לאחר אירוע הירי הקטלני (צילום: AP)

 

בניגוד לזהות היורה, במשרד השריף הסכימו לפרסם את שמותיהם של שלושת ההרוגים: טייט מייר בן ה-16 (כאמור, שהלך לעולמו בניידת בדרך לבית החולים), חנה סיינט-ג'וליאנה בת ה-17 ומדיסון בולדווין בת ה-17.

מורה אחד נפצע באורח קל ושוחרר מבית החולים, ושבעה תלמידים נוספים בני 14 עד 17 עדיין מאושפזים.

עוד הסבירו במשרד השריף כי כלי הנשק שבו השתמש היורה - אקדח חצי אוטומטי בקוטר 9 מ"מ מסוג 'סיג סאוור' - נרכש ע"י אביו של היורה ביום שישי האחרון. כמו כן, השריף בושארד הסביר שהיורה לא פתח באש לעבר השוטרים, ובעת מעצרו היו לו 7 כדורים נוספים במחסנית.

ביחד עם משרד ה-FBI בדטרויט, אנשי משרד השריף פשטו אמש על ביתו של היורה והחרימו מספר כלי נשק וחפצים אישיים של היורה, לרבות מחשב וטלפון נייד.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE