הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב פלורידה שנעצר כ-70 פעם - מואשם כעת באונס של שליחת פיצה
עבריין סדרתי בן 55 נעצר באשמת תקיפה מינית של צעירה בת 18, כאשר שריף המחוז תקף את מערכת בית המשפט והטיל עליה אחריות על כך שהגבר עוד מסתובב חופשי

גבר מפלורידה, אשר מתואר כ"חיה" ו"עבריין סדרתי", נעצר ביום שלישי בעקבות חשד לאונס של צעירה בת 18 במהלך סוף השבוע, כאשר עבדה כשליחה במסעדת פיצה. כך אמרו הרשויות.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אוסבלדו פיגוארה מובל למעצר 

 

אוסבלדו פיגוארה בן ה-55, "פגע מינית באישה במעלית" ביום ראשון במתחם דירות ב-Lepic Lane שבמחוז אוסצ'ולה – כך אמר שריף המחוז, מרקו לופז, לכתבים במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה ביום שלישי בלילה.

השריף לופז טוען כי לפיגוארה היו יותר מ-70 מעצרים והרשעות, רובן בתקופה האחרונה, והוסיף כי מערכת המשפט, שלא הביאה להרשעתו עד כה, אחראית במידה מה לפגיעה שעברה הקורבן.

"הגבר הזה היה צריך להיות בכלא, היום", אמר השריף. "לא בטוח מה לא בסדר עם מערכת המשפט – אבל זה צריך להשתנות". לופז הוסיף כי פיגרואה אותר במחוז לייק, בעזרת התערבות של מרשלים אמריקנים, ונעצר בגין סעיף אחד של פגיעה מינית.

 

 

משרד השריף שידר בשידור חי את גורמי אכיפת החוק מלווים את פיגוארה ממפקדת הסוכנות אל ניידת הסיור.

בן ה-55 הכחיש את ההאשמות, ונראה נסער. "לא אנסתי אף אחת", אפשר היה לשמוע אותו אומר לכתבים, לפני שהחל לקלל.

השריף לופז אמר לכתבים כי הצעירה שנאנסה "בסדר", וכי היא קיבלה הודעה על המעצר של החשוד. "היא אסירת תודה ושמחה שמצאנו אותו מהר מאוד, ושעצרנו אותו", אמר, והוסיף כי לחוקרים יש סרטון מעקב של התקרית המשמש כראיה עיקרית.

 

82% לא
18% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE