הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם ריהאנה בהריון ראשון? המעריצים משוכנעים שכן
לאחרונה הגיעה הזמרת לטקס חגיגי בארץ מולדתה, ברבדוס, כשהיא לבושה שמלת עור צמודה במיוחד שהציגה בליטה חשודה. התמונות מהטקס, אשר הגיעו לכל רחבי הרשת, הצליחו לעורר סערה גדולה, ובעיקר ביטחון בקרב המעריצים כי הזמרת נמצאת בהריון ראשון

כזכור, לפני מספר חודשים השיקה הזמרת ריהאנה מערכת יחסים חדשה ולוהטת עם הראפר אייספ רוקי. מאז, צלמי הפפראצי והמעריצים עוקבים אחר השניים לכל מקום. לאחרונה, הגיעה רירי לטקס מיוחד בארץ מולדתה, והלוק שבחרה הצליח לעורר חשד בקרב המעריצים כי היא נמצאת בהריון ראשון. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארץ מולדתה של רירי, ברבדוס, הפכה לאחרונה לרפובליקה אשר ניתקה עצמה מהממלכה הבריטית, מה שגרר טקס חגיגי ושמח, וכמובן שרירי, אשר נולדה במקום, הגיעה להראות נוכחות ולתמוך. הכוכבת אף קיבלה הפתעה מרגשת ונקראה לקבל את אות הגיבורה הלאומית של ברבדוס.

רירי בחרה ללבוש לטקס החגיגי שמלת עור כתמתמה, אשר הצליחה לשגע את המעריצים, אשר הבחינו בבליטה חשודה שנראית כמו הריון ראשון, בתחילת דרכו. ואם זה לא מספיק, רירי גם הניחה את ידיה על הבטן, ממש כפי שעושות נשים הריוניות. בינתיים, הזמרת בחרה שלא להגיב לשמועות, והיא ממשיכה לשדר עסקים כרגיל. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE