הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נהג FedEx נחשד כי זרק מאות חבילות – לפחות בשש הזדמנויות שונות
גורמי אכיפת החוק חוקרים עובד של חברת השליחויות, אשר נתפס לאחר שכ-400 חבילות אותרו בוואדי במחוז בלונט באלבמה – וכעת חושדים כי מדובר בדפוס קבוע

הרשויות אשר חוקרות את נהג חברת FedEx, שנחשד כי השליך כמעט 400 חבילות אל ואדי באלבמה – מאמינות כי הוא עשה את אותו הדבר לפחות בשש הזדמנויות שונות. כך נמסר ממשרד השריף של מחוז בלונט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מהחבילות שאותרו זרוקות בוואדי באלבמה 

 

"החוקרים קבעו שהנהג זרק לפחות שש פעמים, והפך את החברה 'פדקס' לקורבן של לפחות שישה מקרים שונים של גניבת רכוש", כתב השריף מארק מון ביום שלישי, בעמוד הפייסבוק של המשרד.

"נכון לעכשיו, אנחנו מסתכלים על כ-450 נפגעים שונים מהמעשה, חלקם במחוז בלונט וחלקם לא, בעוד חוקרים נסים לטפל בתיקים שלהם. זה לא יהיה קל או מהיר להגיע לסיום החקירה. שוב, אני מבקש סבלנות מהאזרחים שלנו בזמן שהחוקרים שלנו עובדים על הנושא", כתב מון.

כזכור, ביום רביעי בשבוע שעבר נמצאו עשרות חבילות פזורות ביער, כ-50 קילומטרים צפונית לבירמינגהם. המשטרה פתחה מיד בחקירה, וביום שני האחרון, שריף המחוז עדכן על כך שנהג רכב החברה, שפרטיו לא פורסמו, נחקר בעניין.

"החוקרים שוחחו עם אנשי האבטחה של 'פדקס', והנהג זוהה ונחקר. פרטים נוספים ייחשפו בהמשך. אנא, התאזרו בסבלנות מכיוון שאנחנו נכנסים כעת לכל הפרטים הקטנים. כל המידע שנוכל לחלוק ישותף בזמן", כתב שריף המחוז.

 

 

חברת 'פדקס' פרסמה ביום שלישי כי הנהג הנחקר "אינו מספק יותר שירות מטעם החברה".

"אנחנו מצטערים על אי הנוחות שהמצב הזה גרם, ואנחנו מעריכים את ההבנה של הלקוחות שלנו לאורך תהליך שחזור החבילות", מסרה החברה. "במידת האפשר, חבילות משוחזרות מועברות לנמענים המיועדים. במקרה של משלוח פגום, אנחנו נעשה כל מאמץ כדי להגיע לפתרון".

ביום שישי, פדקס הצהירה כי "אבטחת המשלוחים של הלקוחות שלנו היא בראש סדר העדיפויות, ואנחנו מחויבים להתייחס לחבילות של הלקוחות שלנו בזהירות מירבית. אנחנו נוקטים בצעדי שחזור, כדי להוביל את החבילות שנזרקו במהירות האפשרית לייעדם. נוסף לשיתוף הפעולה עם גורמי אכיפת החוק, אנחנו עורכים סקירה לגבי הסיפור, וננקוט בכל הפעולות הרלוונטיות".

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE