הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מפגש אקראי עם עבריין אלים": חסר בית מפלורידה נעצר בחשד שרצח נער בן 14
כשבועיים לאחר שגופתו של ראיין רוג'רס אותרה במחוז פאלם ביץ', המשטרה הודיעה הבוקר על מעצרו של החשוד, סמי לי ויליאמס בן ה-39. מפקד המשטרה: "אין שום מניע לרצח, מדובר במפגש אקראי"

רשויות החוק בפלורידה עצרו חסר בית בן 39 בחשד לרצח של נער בן 14, שגופתו אותרה בסמוך לכביש מהיר בחודש שעבר, כך על פי המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראיין רוג'רס בן ה-14, והחשוד ברצח, סמי לי ויליאמס בן ה-39 (צילום: משטרת פאלם ביץ' גרדנס)

 

כזכור, ב-16 בנובמבר רשויות החוק בעיר פאלם ביץ' גרדנס - כ-15 ק"מ צפונית לפאלם ביץ' - מצאו את גופתו של ראיין רוג'רס בן ה-14.

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (חמישי), מפקד משטרת פאלם ביץ' גרדנס, קלינט שאנון, חשף כי סמי לי ויליאמס בן ה-39 נעצר אמש בחשד למעורבות ברצח: "ככל הנראה הוא הומלס שהתגורר ברחובות מיאמי", הסביר שאנון והוסיף כי ויליאמס מואשם ברצח מדרגה ראשונה.

למרות מעצרו של החשוד, חוקרי המשטרה לא יודעים לומר מה הוביל לרצח: "זה נראה כמו אירוע אקראי לגמרי", הסביר שאנון והוסיף, "אין שום מניע לרצח, ואני הייתי מתאר את האירוע כמפגש אקראי בין ילד תמים ועבריין אלים".

עוד הסביר מפקד המשטרה כי לחשוד עבר פלילי עשיר, שכולל מעצרים בשלוש מדינות - קליפורניה, פלורידה וג'ורג'יה - בגין עבירות אלימות, לרבות תקיפה בנסיבות מחמירות.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE