הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האמת על קונספירציית QAnon נחשפת: "טראמפ חשב שסידני פאוול מטורללת, פלין טען שמדובר במבצע פסיכולוגי של ה-CIA"
הקונספירציה הכי קיצונית שאמריקה ידעה בשנים החולפות מתחילה להתבהר בזכות מספר מאמרים בעיתונים נחשבים המביאים את קולות האנשים שמאחורי הקלעים, בעיקר לין ווד, מייקל פלין, וכמובן נשיא ארה"ב ה-45 דונלד טראמפ

לין ווד מפרסם את התכתבויותיו עם הגנרל מייקל פלין בנוגע ל-Qanon ומטיל פצצות אשר זוכות לתשומת הלב של מספר גופי תקשורת מרכזיים באמריקה המנסים להבין איך ולמה נוצר QAnon?.

עתה נראה כי הגנרל הפורש הודה ש"תמיד האמנתי כי זאת מלכודת (Q) ומבצע דיסאינפורמציה לגרום לאנשים להראות כמו חבורה של מטורללים", כך לפי ערוץ הטלגרם הרשמי של עורך הדין הצמרת שפעל בצמוד לנשיא טראמפ ולפי דיווח מקביל בעברית של אתר Conspil.

השבר בין שתי ה-MVP של הצוות הנשיאותי החל כאשר קייל ריטנהאוס, מי שזוכה לאחר שהגן על עצמו באש חיה מהפורעים ששרפו את העיר קינושה, האשים את לין ווד כי החזיק אותו בכלא זמן ממושך, דחף אותו לראיונות תקשורת לא רצויים, והציג את דמותו באופן לא הולם על מנת לגייס עוד כספים במקום לשחרר אותו בערבות לבקשתו.

כמו כן טען ריטנהאוס שהרגיש לא בנוח עם הדיבורים של לין ווד בכל הקשור ל-Q שגרמו לו להישמע משוגע.

עכשיו ריטנהאוס וווד נתונים בסכסוך לגבי מי יקבל את 2 מליון הדולר שגוייסו במקור לשחרורו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חסידי Q כצפוי החלו לתקוף את ריטנהאוס בגלל שהעז לדבר נגד ווד, אבל מהר מאוד גם הפנו עורף לעו"ד לין ווד עצמו ולתקוף אותו, מה שהחל את המריבה שלו העו״ד עם פלין.

ווד, שבעבר היה חסיד נלהב של התיאוריה הקיצונית , 'התפכח' מאז והפך למתנגד גדול מאוד שלה. כעת ווד טוען בעצמו ואף מביא ראיות מדבריו של גנרל מייקל פלין כי כל עניין 'קיו' היה מבצע דיסאינפורמציה פסיכולוגי.

עתה גם הגנרל פלין ולא רק לין ווד החליט להתנער מהתנועה. דבר זה הינו מוזר לכשעצמו, כיוון שפלין היה בין הדוחפים הבולטים של Q, ושגם השם שלו ודרגתו הבכירה בצבא ובשירותי המודיעין שנתנו לו הילה של אמינות - חיזקו את התנועה.  מייקל פלין כידוע לקח את השבועה הידועה של Q מול המצלמות ב4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי.

לא סביר שהוא היה קורבן ללוחמה פסיכולוגית שכזאת כפי שהוא מתאר.

כעת לין ווד טוען שהוא עצמו אכן נפל קורבן לאותו מבצע לוחמה פסיכולוגי.

כעת ווד מצביע על כך כי לדעתו כל נסיון גיוס הכספים של פלין ועו"ד הידועה שלו, סידני פאוול, היה תרמית לסחוט כספים עבור עצמם (בדומה למה שמאשימים אותו כרגע). ואכן הם הרוויחו לא מעט לפי דיווחי האינטרספט.

וזכו לעוקבים ותרומות מחסידי התנועה של קיו אנון, אך הדברים צריכים עוד להתברר בחקירה, ואין כרגע ראיות שהם עשו מה שעו״ד ווד מואשם בו.

לין ווד, סידני פאוול ומייקל פלין היו מאוד קרובים, אך כעת הם מפנים עורף אחד כלפי השני.

הדברים שאומר מייקל פלין, כאילו קיו אמור לגרום לאנשים להשמע מטורללים בכוונת תחילה, עלולים לקבל משנה תוקף דרך עו״ד הדין שלו סידני פאוול, שבהחלט נשמעה כמו המטורללים אותם מתאר מייקל פלין.

אם לין ווד כפי שהוא מעיד על עצמו נפל קורבן לאותה לוחמה פסיכולוגית, הדברים ניכרים גם אצל פאוול: ״הנשיא טראמפ ישב בחדר הסגלגל יום אחד בסוף נובמבר כאשר הגיעה שיחה מעו"ד סידני פאוול. "אוף, סידני," הוא אמר לצוות בחדר לפני שהרים.

"היא קצת משתגעת, נכון? היא באמת חייבת להרגיע עם זה. אף אחד לא מאמין לדברים האלה. זה פשוט יותר מדי".

הוא העביר את השיחה לרמקול לטובת הקהל שלו.

פאוול השתוללה בדבר משבר ביטחון הלאומי שכלל את האיראנים שהפכו קולות בחירות במדינות מסוימות.

טראמפ כיבה את המיקרופון וצחק בלעג.

כל כמה שניות טראמפ היה שואל אותה "אז מה אנחנו הולכים לעשות עם זה, סידני?", ושולח את פאוול עוד ועוד אל מחוזות הטירוף.

הוא נהנה לשחק עם זה. "היא באמת משוגעת, הא?" הוא אמר, שוב עם אצבע על כפתור ההשתקה.״

באקיוס פורסמו הדברים במסגרת מאמר שמבוסס על ראיונות מרובים עם נציגי הבית הלבן בהווה ובעבר, בקמפיין, בממשלה ובקונגרס, כמו גם עם עדי ראייה ישירים ואנשים המקורבים לנשיא טראמפ.

מקורות קיבלו אנונימיות כדי לשתף תצפיות רגישות או פרטים שהם לא היו מורשים רשמית לחשוף.

לנשיא טראמפ ולפקידים אחרים שיוחסו להם ציטוטים ופעולות על ידי אחרים, ניתנה ההזדמנות לאשר, להכחיש או להגיב לפני הפרסום.

הדברים מקבלים גיבוי נוסף בכך שמאז אוקטובר סידני פאוול נכנסה לרשימה השחורה של אנשים אשר לא מורשים להתקרב לטראמפ, לטלפן אליו, או לשהות בנכסים שלו.

אין זה מפתיע, כיוון שכבר בנובמבר, הצוות המשפטי של טראמפ שכלל את רודי ג׳וליאני הרחיק את עצמו מסידני פאוול, והצהיר שהיא אינה חלק מהצוות וכי היא עושה דברים על דעת עצמה.

בעוד הצוות המשפטי של טראמפ התמקד בדברים ברורים וראיות להונאה וגניבה שהתבצעו בהצבעה עצמה, פאוול ניסתה להכניס כמויות עצומות של סיפורים פנטסטים שקשה להוכיח והכתימה רבים שדיברו על גניבת הבחירות.

גם טאקר קרלסון יצא בזמן אמת נגד פאוול והטענות הלא מבוססות שלה כפי שהציג בתכניתו והיא סרבה להציג ראיות גם לבקשת טאקר לפני שיצא בהצהרות בתכנית, וסרבה אפילו לקבל את הבמה בתכנית שלו להציג אותם, הם אף הציעו לה שבוע שלם של שידורים.

על כן מצד אחד מייקל פלין דאג לתת אמינות לQ, בעוד לאחר תוצאות המבצע, הוא מתאר אותו כמבצע של לוחמה פסיכולוגית, אך מרחיק את עצמו ומשייך אותו לCIA ולשמאל.

בהחלט התפתחות מעניינת בפרשה שזעזעה את ארה"ב.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE