הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשפה פעילות פדופילית של סוכני CIA שהוסתרה על ידי בכירים - כתבי אישום לא הוגשו
מספר מקרים קשים של פעילות פדופילית של סוכני CIA נחשפה על ידי אתר BuzzFeed שהשיג מסמכים מסווגים בנושא וחשף את עומק הזוועה

חשיפה- CIA טייח פרשיות פדופיליות של עובדים מתוך הסוכנות.

אתר החדשות באזפיד חשף מסמכים המצביעים על טיוח יוצא דופן והסתרה של פרשת פדופיליה חמורה בתוך ה-CIA.

על פי הדיווחים כ-10 בכירים מה-CIA, היו מעורבים בפשעי מין בהם עורבו ילדים כאשר רק אחד מהם הואשם בפשע בעוד השאר טופלו באופן פנימי בתוך הסוכנות כך על פי המסמכים שפורסמו לאחרונה.

חשיפת הפצצה דווחה כאמור על ידי BuzzFeed News, שהשיגה מאות דיווחים פנימיים של ה-CIA באמצעות תביעות משפטיות של Freedom of Information Act (FOIA).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המסמכים מתוארכים לשנים 2004 עד 2019, וכדי להגיע אליהם לקח פרק זמן של כמעט עשור שהיה עמוס בתביעות משפטיות כדי להשיג גישה אליהם.

על פי המסמכים, לאחד מ-10 עובדי ה-CIA הייתה "פעילות מינית בלתי הולמת עם ילדה לא מזוהה בת שנתיים" והוא הודה כי קיים מגע מיני עם ילד בן שש ב"שתי הזדמנויות נפרדות". העובד כאמור פוטר מהסוכנות אך מעולם לא הוגש נגדו כתב אישום. לעובד היו גם שני היו סרטונים מיניים של נערות צעירות אשר תועדו על ידי אמהות הקורבנות - תקרית שהובילה להתפטרותו, אך שוב כאמור ליחס מיוחד ולא לכתבי אישום.

עובד ה-CIA היחיד שהואשם בפועל בפשעי מין בילדים נחקר גם הוא, אך היה זה בגין טיפול לא נכון בחומר מסווג, כך לפי BuzzFeed.

פקיד לשעבר שבחר להישאר אנונימי אמר ל-BuzzFeed כי ה-CIA מעדיף לטפל בתקריות אלה באופן פנימי מכיוון שאם יוגשו כתבי אישום אותם סוכנים פדופיליים "עלולים לחשוף את המקורות ושיטות העבודה של הסוכנות".

זו לא הפעם הראשונה שמתפרסמים מסמכים המראים בעיית פשיעה מינית בילדים ב-CIA, ואת חוסר הרצון של הסוכנות לטפל בה מבחוץ. בשנת 2015, Vice News השיגה גם מסמכים באמצעות בקשות FOIA שהראו שה-CIA ידע על התעללות בילדים ופורנוגרפיה של ילדים , טייחו ולא העניש ופתר הכל בתוך הסוכנות.

 

74% לא
26% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE