הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה: מקרה של 'אומיקרון' אותר במחוז לוס אנג'לס
מחלקת בריאות הציבור הודיעה אמש על המקרה המאומת הראשון של הזן החדש של הקורונה, בקרב תושב המחוז ששב לאחרונה מדרום אפריקה. הנדבק היה מחוסן 'באופן מלא' וסובל מתסמינים בינוניים

רשויות הבריאות במחוז המאוכלס ביותר בארצות הברית, לוס אנג'לס, דיווחו אמש (חמישי) על מקרה מאומת ראשון של הווריאנט 'אומיקרון'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפי מחלקת בריאות הציבור במחוז, הנדבק אובחן כחיובי לזן החדש של הקורונה לאחר ששב מדרום אפריקה ב-22 בנובמבר. מעט מאוד פרטים פורסמו על הנדבק עצמו, מלבד כך שמדובר בתושב המחוז שהינו מחוסן 'באופן מלא' (לא ברור אם הוא קיבל את זריקת הבוסטר).

עוד נמסר כי הנדבק סובל מתסמינים בינוניים, ומצבו "הולך ומשתפר ללא טיפול רפואי". אנשים נוספים שבאו עמו במגע מאז שובו ללוס אנג'לס נמצאו שליליים.

מדובר במקרה המאומת השני בקליפורניה, לאחר ששלשום נודע על נדבק נוסף בווריאנט - הראשון בארצות הברית - באזור מפרץ סן פרנסיסקו.

"לאורך המגפה ידענו שמוטציות חדשות עלולות להיווצר ולגרום לווריאנטים מסוכנים יותר מ'דלתא'. על אף שאנחנו לא יודעים לומר בוודאות מה תהיה מידת ההשפעה של הווריאנט 'אומיקרון', החדשות הטובות הן שאנחנו כבר יודעים איך לצמצם את מספר הנדבקים", נמסר מד"ר ברברה פרר, מנהלת מחלקת בריאות הציבור, "אני מפצירה בכולם לנקוט בצעדים שמעניקים לנו הגנה: לכו להתחסן או לקבל זריקת בוסטר, תיבדקו אם אתם מרגישים חולים ותמשיכו לחבוש מסכות בחללים סגורים ובאירועים המוניים".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE