הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גל האנטישמיות בניו יורק נמשך: אלמוני קילל צעירה וזרק לעברה "נוזל לא ידוע"
מחלקת פשעי השנאה במשטרת ניו יורק פרסמה תיעוד ראשון של החשוד בתקרית בקראון הייטס. למרבה המזל, האישה לא נפגעה במהלך האירוע, שהצטרף לשורה ארוכה של תקיפות ותקריות דומות בחודשים האחרונים

רשויות החוק בניו יורק חוקרות תקרית אנטישמית נוספת שאירעה ברחובות העיר, במהלכה אלמוני תקף אישה יהודיה והשליך נוזל לא ידוע לעברה. כך על פי המשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בתקרית האנטישמית בקראון הייטס (צילום: משטרת ניו יורק / גוגל מפות)

 

האירוע החמור התרחש לפני חודש, אך רק היום (שישי) פורסם תיעוד ראשון של החשוד ע"י מחלקת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק.

לפי המשטרה, התקרית החלה בסביבות השעה 11:30 בבוקר ביום רביעי ה-3 בנובמבר, בצומת השדרות איסטרן ונוסטרנד בשכונת קראון הייטס שבברוקלין. עוד אמרו במשטרה כי קורבן האירוע - אישה בת 33 - הינה יהודיה, אך לא חרדית.

 

 

מדו"ח האירוע עולה כי האישה הלכה באזור כאשר החשוד הגיע לפתע והתיז נוזל לא ידוע על ראשה. לאחר מכן החשוד אמר לה, "אתם אנשים מגעילים", ונמלט. למרבה המזל, האישה לא נפצעה בתקרית, והיא הזעיקה את רשויות החוק.

כאמור, המשטרה פרסמה היום תיעוד ראשון של החשוד - גבר אפרו-אמריקאי כבן 40.

 

 

החשוד באירוע בקווינס מוקדם יותר השנה (צילום: משטרת ניו יורק)

 

כזכור, בחודשים האחרונים חלה עלייה מדאיגה במספר התקריות האנטישמיות ברחבי העיר ניו יורק. כך לדוגמה, בחודש שעבר דיווחנו על אלמוני שנכנס למסעדה כשרה בקווינס, רש מהעובדים להסיר את דגלי ישראל שנתלו במקום ואף איים להצית את בית העסק.

מוקדם יותר השבוע אף דיווחנו על מצוד נרחב שמתנהל אחר שלוש נשים, החשודות בסדרת תקיפות של ילדים יהודים בסוף השבוע האחרון. התקרית הראשונה התרחשה לפני שבוע בדיוק, ביום שישי האחרון בברוקלין, בסביבות השעה 6:00 בערב (שעון מקומי).

 

 

לפי הודעת המשטרה, שני ילדים חרדים - אחים בני 12 ו-3 - היו בדרכם הביתה כאשר נתקלו בשלוש החשודות באזור רחוב סקילמן. אחת החשודות סטרה לאח הקטן, ושלוש הנשים נמלטו.

התקיפה השנייה אירעה כעבור כיומיים, ביום ראשון האחרון, בסביבות השעה 5:30 אחה"צ. צעירה בת 18 וילדה בת 7 צעדו לאורך שד' דקאלב (DeKalb) כאשר לפתע הותקפו ע"י שלוש החשודות. לפי המשטרה, לפחות אחת החשודות משכה במעיל של הנערה, שנפלה לאחור.

 

שלוש החשודות בסדרת התקיפות (צילום: AP / משטרת ניו יורק)

 

זמן קצר לאחר מכן, שוב דווח על אירוע אלים ברחוב סקילמן, כאשר שלוש הנשים תקפו ילד בן 9, היכו אותו בראש ונמלטו. למרבה המזל, איש לא נפצע באורח קשה במהלך התקיפות האנטישמיות. בהודעת משטרת ניו יורק הוסבר כי כלל הקורבנות הם בני הקהילה החרדית בעיר, ועל כן חקירת הפרשה הועברה למחלקת פשעי השנאה ב-NYPD.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE