הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואלי לוס אנג'לס: בני זוג ישראלים נשדדו באיומי אקדח
בני הזוג סיימו לבלות בעיר ושבו לדירתם בשכונת ואלי וילג' בסביבות השעה 3:00 בלילה כאשר הותקפו ע"י שני חמושים, שגנבו מהם מזומנים, תכשיטים ושעונים. קורבן השוד: "אמרו לי לשתוק ואיימו לירות בי"

משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה בעקבות תקרית אלימה נוספת שאירעה הלילה (בין חמישי לשישי), במהלכה ישראלים תושבי הוואלי נשדדו באיומי אקדח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורבן השוד (משמאל), במהלך הלילה בוואלי לוס אנג'לס

 

רשויות החוק בעיר לא פרסמו את שמותיהם של הקורבנות, אך גורמים רשמיים אישרו למערכת היברו ניוז כי מדובר בישראלים המתגוררים בוואלי לוס אנג'לס, שלא מסרו את פרטיהם.

השוד האלים התרחש בסביבות השעה 3:00 בבוקר ברחוב אלברס (Albers) בשכונת ואלי וילג' (בסמוך לצומת השדרות בורבנק ולורל קניון). מדו"ח האירוע עולה כי בני הזוג ירדו ממכונית מסוג מרצדס בתום בילוי משותף בעיר, כאשר לפתע הגיחו שני גברים חמושים.

 

 

החמושים דרשו לקבל את כספם של בני הזוג, כמו גם תכשיטים, שעון רולקס יקר, טלפונים ניידים והמפתח למרצדס: "הם כיוונו אקדח לפנים שלי, לקחו את התכשיטים ואת המזומנים שלי", אמר קורבן האירוע בראיון שהעניק לתקשורת המקומית, והוסיף שהחשודים "אמרו לי לשתוק ואיימו לירות בי".

עוד אמר: "הם גנבו ממני צמיד ואת הרולקס של חברה שלי, הם גם לקחו אלפיים דולר במזומן".

 

 

החשוד הראשון תואר כגבר אפרו-אמריקאי בשנות העשרים לחייו, שבעת השוד לבש מעיל שחור ומסכה כיסתה את פניו. החשוד השני תואר כגבר בשנות השלושים לחייו, שחבש כובע אדום בעת השוד. עוד אמרו במשטרה כי שלושת החשודים - שני השודדים ונהג המילוט - ברחו מהזירה במכונית לבנה - ככל הנראה טויוטה קורולה משנת 2010.

בסרטון שהגיע לידי מערכת היברו ניוז, קורבן השוד תקף את המשטרה על התנהלותה במהלך חקירת התקרית: "המשטרה הגיעה ולא עשתה כלום. חיכינו [בזירת האירוע] במשך כשעה...אפילו אמרנו להם שיש מצלמת אבטחה בפיצרייה שבה היינו, אבל הם לא נסעו לשם, והם גם לא יעשו דבר".

 

קורבן השוד במהלך ראיון שהעניק לתקשורת המקומית בעיר

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE