הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נלכדו! ההורים שמואשמים בסיוע לטבח בבית הספר בתיכון של בנם נתפסו - "הם התחבאו בקומת המרתף"
בבניין חצי-נטוש בעיר דטרויט שם מצאו מחסה צמד הוריו של איתן בן ה-15 שביצע טבח נוראי בחבריו לספסל הלימודים, ההורים שקנו לבן את האקדח ולא עשו דבר כדי למנוע ממנו לצאת ולבצע את הנורא מכל מוחזקים עתה בידי רשויות החוק

הוריו של הנער ממישיגן שרצח ארבעה תלמידים ופצע שבעה אחרים בטבח שביצע בבית ספרו בתחילת השבוע נמצאו בליל שבת כשהם מתחבאים מרשויות החוק בתוך מרתף בבניין בדטרויט, זאת לאחר מצוד מתמשך של כוחות המשטרה אחריהם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ניפר וג'יימס קראמבלי נעצרו מספר שעות לאחר שהתובעים של מחוז אוקלנד האשימו כל אחד מהם בהריגה לא-מכוונת בכך שהתרשלו למנוע את המתקפה הקטלנית של בנם איתן קראמבלי.

רכב השטח של בני הזוג נמצא ב'מוטור סיטי', כ-50 מיילים מביתם באוקספורד, קצת לפני השעה 2 בבוקר, כך דיווח פוקס 2. רשויות אכיפת החוק, כולל משטרת דטרויט ומרשלים אמריקאים, גילו את הנמלטים בתוך הבניין שבו חנה רכבם, נכתב בדיווח. הבעלים של הבניין זיהה את הרכב מדיווחים בתקשורת והזעיק את המשטרה, לפי ה-Detroit Free Press.

"כן, שניהם במעצר והם יהיו בדרך לכלא של מחוז אוקלנד בקרוב", אמר השריף של מחוז אוקלנד, מייק מקייב, לעיתון.

שוטרים מקומיים ורשויות פדרליות אמרו לפנות בוקר שהם מחפשים את הזוג שהיה אמור להסגיר את עצמו לרשויות.

עורכי דינם טענו שהזוג עזב את העיר למען ביטחונם ולא ניסה לחמוק מרשויות אכיפת החוק. עם בריחתם פרס של עד 10,000 דולר הוצע עבור מידע שיוביל ללכידתם של ג'ניפר וג'יימס כל אחד, כך הודיעו המרשלים ביום שישי בערב.

במקביל פורסמו כרזות "מבוקשים" של השניים, שבהם נכתב כי ייתכן והם חמושים.

ההאשמות כלפי בני הזוג - שלדברי מומחים הם נדירות מאוד, נבעו מכך שרכשו אקדח עבור הנער בימים שקדמו לירי ולא נקטו מעשה כאשר בית הספר התריע לגבי התנהגות בעייתית של איתן.

על פי החשד, הצעיר בן ה-15 פתח ביום שלישי באש על חבריו לכיתה ומוריו בתיכון אוקספורד, הרג ארבעה ופצע שבעה.

הוא הואשם כאדם מבוגר בארבעה סעיפי רצח בכוונה תחילה ובסעיף אחד של טרור וגרימת מוות, הוא מוחזק בלא אפשרות לשחרור בערבות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE