הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שכנה של משפחת קראמבלי טוענת: "הזהרתי את הרשויות מפני הזנחה"
לטענת הצעירה, ההורים של איתן בן ה-15, שביצע טבח בבית ספרו, נהגו להשאיר אותו לבד בבית ולצאת לשתות אלכוהול. "הוא היה בא ודופק על הדלת, מבקש להתקשר להורים"

שכנה לשעבר של משפחת קראמבלי, שהבן איתן יצא למסע הרג רצחנו בבית ספרו והוריו מואשמים בהריגה, טוענת כי היא דיווחה לרשויות על הזנחה מצד ההורים כבר לפני שנים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ההורים ג'יימס וג'ניפר, והבן איתן 

 

קיילה לה-מיו, סיפרה לרשת 'דטרויט פרי פרס' כי ההורים ג'יימס וג'ניפר נהגו לעתים קרובות להשאיר את איתן לבד בבית, בזמן שהם יצאו לשתות בברים במרכז העיר. לה-מיו דיברה על השנים 2014 ו-2015, אז איתן היה בן 8 עד 9.

הדבר מאוד הדאיג אותה, עד שהיא החליטה להגיש תלונה אנונימית לרשות להגנת הילד. "כשהם הלכו, הוא היה בא ודופק על הדלת שלנו", אמרה לה-מיו בת ה-28. "לא השאירו אותו עם טלפון". לדבריה, איתן הקטן ביקש ממנה להתקשר להוריו.

לה-מיו ציינה כי היא לא יודעת אם הרשות להגנת הילד נקטה בפעולה כלשהי לגבי התלונה שלה, אך ציינה כי ההזנחה מצד ההורים נמשכה. "כאשר התחלתי להגיד יותר, אפילו אחרי שהתקשרתי לרשות להגנת הילד, ההורים עדיין עשו את זה, וכאשר אמרתי להם משהו, הם אמרו, 'אה, הוא בסדר'", סיפרה.

הצעירה גם סיפקה לעיתון את מה שלדבריה היו שיחות מסנג'ר שניהלה ב-2015 עם ההורים, בהם היא מתלוננת להם על כך שהם משאירים את בנם לבד בזמן שהם יוצאים לשתות.

דובר של הסוכנות להגנת הילד אמר לעיתון כי הם לא יכולים לאשר את הטענות של למיו, מכיוון שכל הטענות על התעללויות המדווחות לרשות נשמרות תחת סודיות".

עורכי הדין של משפחת קראמבלי  לא הגיבו לפרסום.

 

אנדרטה מחוץ לבית הספר אוקספורד (צילום: אי.פי.איי)

 

כזכור, איתן בן ה-15 נמצא במעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות לאחר שהואשם ברצח בכוונת תחילה, סעיף טרור ותקיפה בכוונה לרצוח – לאחר שיצר למסע טבח רצחני בבית הספר התיכון אוקספורד במישיגן, במהלכו נהרגו ארבעה תלמידים ושבעה נוספים נפצעו.

הוריו של איתן הואשמו בשבת בארבעה סעיפי אישום של הריגה, וכל אחד מהם מוחזק בערבות של 500 אלף דולר.

על פי המשטרה, ההורים רכשו את האקדח החצי אוטומטי, איתו איתן ביצע את הרצח, רק ארבעה ימים קודם לכן. כמו כן, ג'יימס וג'ניפר סירבו להוציא את בנם מבית הספר לאחר שבאותו יום של הטבח, הם הגיעו לפגישה עם צוות ביה"ס בגין ציור "מטריד" שצייר. כשלוש לאחר הפגישה, הוא פתח באש.

הרשויות טוענות כי ההורים היו מודעים להתנהגות המטרידה של בנם, אך עדיין נתנו לו גישה לנשק.

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE