הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: חבילות קוקאין בשווי מיליון דולר נמצאו בים
משמר החופים קיבל דיווח מאדם ששט עם הסירה שלו ליד פלורידה קיז, שטען כי מצא 25 חבילות עטופות בניילון. כעת, גורמי אכיפת החוק מנסים לאתר את מקור ניסיון ההברחה

אדם ששט בסירה שלו מצא ביום שבת חבילות גדולות של קוקאין צפות במים ליד פלורידה קיז – כך מסרו גורמי אכיפת החוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חבילות הקוקאין שאותרו בים בפלורידה (צילום: מתוך טוויטר)

 

כ-25 חבילות עטופות בניילון, שנמצאו ליד איסלמורדה, ומשקלן עומד על יותר מ-30 קילוגרמים, מוערכות בשווי של מיליון דולר במחירי רחוב.

תומס מרטין, סוכן סיור ראשי של משמר הגבול בגזרת מיאמי, צייץ ביום שני תמונה של החבילות, ומר כי הצוות שלו עובד בשיתוף פעולה עם משמר החופים, כדי לנסות לאתר את מקור הסמים.

לפני כשבועיים, משמר החופים האמריקני סיים מבצע מוצלח לאיתור סמים ממרכז ודרום אמריקה, כאשר הכוחות השלטתו על ספינה שם סמים בשווי של 500 מיליון דולר.

לפי הודעת משמר החופים, האונייה "המילטון" נכנסה לנמל בפורט לודרדייל בשעות הבוקר המוקדמות. עם ההגעה לרציף, החיילים החלו להוריד את הסמים השונים שנתפסו: כ-12 אלף קילוגרם של סמים מסוג קוקאין, וקרוב ל-1,700 ק"ג מריחואנה.

המבצע נערך בחודשיים האחרונים בים הקריבי, ובהודעת משמר החופים נמסר כי שווי הסמים נאמד בחצי מיליארד דולר: "זהו ניצחון אדיר לארצות הברית והמדינות השכנות שלנו", מסר מאט בראון, מפקד ה"המילטון", עם ההגעה לנמל.

במרץ האחרון, גבר שצלל ליד פלורידה קיז מצא 25 לבנים של קוקאין. גם אז, כמות הסמים שאותרה הוערכה ביותר מ-1.5 מיליון דולר. מהמשטרה נמסר כי הצוללן "הבחין בצרור שחור גדול, עטוף בסרט, ויצר קשר עם הרשויות המקומיות".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE