הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עצרו הכל: 5 דרכי ההגנה הטובות ביותר מפני חרדה ומתח
השעות הארוכות מול המחשב, הלחץ, העבודה, העומס הטכנולוגי, ועוד, מובילים לעלייה משמעותית ברמות הלחץ הנפשי כאשר יותר ויותר אנשים חווים התקפי חרדה אשר משפיעים על שגרת חייהם ובריאותם הכללית. החדשות הטובות שניתן להפחית את תסמיני הלחץ, וכך תעשו זאת

העידן המודרני והחיים שרובנו חיים מובילים פעמים רבות ללא מעט לחץ ומתחים, עד כדי כך שיותר ויותר אנשים מדווחים על התקפי חרדה אשר משפיעים על שגרת החיים שלהם. הרפואה הסינית מבקשת להעניק מענה לתופעה רחבה זו, אשר הולכת ותופסת תאוצה, ומצליחה לפגוע באיכות החיים של מיליוני אנשים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התקף חרדה הינו למעשה התקף של מתח ולחץ הכולל מחשבות טורדניות ובהלה אשר יכולות להוביל לדופק מואץ, סחרחורת, רעד, הזעת יתר, דקירות בחזה, קוצר נשימה, פחד מאיבוד שליטה, פחד ממוות, ועוד. כפי שניתן להבין, מדובר בתופעה קשה ולא נעימה, אשר ממש יכולה להשפיע על שגרת היום. 

הרפואה הסינית העתיקה יודעת כמה מיליוני שנים כיצד להפיג לחץ ומתחים, זאת באמצעות כמה דרכים די פשוטות ונגישות, אשר מטרתן היא לשחרר את הזרימה הטבעית של אנרגיית הצ׳י, וכך לזכות לחיים שלווים, רגועים ונינוחים יותר. 

אז מה עושים? 5 דרכי הגנה מפני התקפי חרדה על פי הרפואה הסינית

1. לחייך. נשמע מוזר, לא יעיל, וטרחני? אז זהו, שלא. על פי הרפואה הסינית, הפעולה שאנו עושים על מנת לחייך מפעילה את שרירי הפנים, אשר באופן ישיר מובילים להפרשה מסיבית של סרטונין במוח, אשר אחראי על מצב רוח מרומם וחיובי.

2. תזונה. הקשר בין הגוף לנפש הוא כבר ידוע לכל. בהתאם לכך, התקפי חרדה קשורים אף הם לתזונה, ובעיקר לחומציות הקיבה, או ירידה ניכרת ברמות הסוכר בגוף. לכן, ההמלצה היא לאכול ארוחה קלה כל שלוש שעות, על מנת לשמור על חומציות נמוכה בקיבה ורמת סוכר מאוזנת. 

3. פעילות גופנית. הרפואה הסינית ממליצה לבצע פעילות אירובית קצרה של שלושים דקות בלבד בכל יום, זאת על מנת לשפר את זרימת הדם ואת אנרגיית הצ'י. 

4. לנשום. אחד מהסודות והעקרונות החשובים ביותר ברפואה הסינית העתיקה, ולמעשה, הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודד עם התקפי חרדה ותחושת מתח ולחץ. לכן, בפעם הבאה שאתם נתקפים חרדה, תזכרו קודם כל להתרכז בנשימה, ולנשום עמוק. שוב ושוב. 

5. דיקור סיני. מדובר על ידע עתיק יומן אשר מתרכז בצמתים חשמליים בגוף ונקודות מרכזיות עם אנרגיה גבוהה. הטיפול למעשה מאפשר לפרוק עודפים חשמליים שצברנו אשר מאיצים את קצב ההזדקנות, וגורמים לעומס נפשי, אשר בסופו של יום, יכולים להוביל להתקף חרדה. כמו כן, הדיקור באמצעות המחטים הזעירות משחרר כמויות גדולות של סרטונין ואנדורפינים אשר מסייעים להחלים ממצבי מחלה שונים, להפיג מתחים ואף להעלות את מצב הרוח. 

 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE