הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ: "בלעדיי ישראל היתה מושמדת, לא שוחחתי עם נתניהו מאז הבחירות בארה"ב, Fuck him"
נשיא ארה"ב ה-45 פותח את הכל עם העיתונאי הישראלי ברק רביד, "אהבתי את נתניהו, אבל אני אוהב נאמנות, הוא עשה טעות נוראית, כל מה שעשיתי היה עבור ישראל, לא עבור נתניהו"
נשיא ארצות הברית ה-45 דונלד ג'ון טראמפ תוקף את מקורבו ובעל בריתו לשעבר בנימין נתניהו.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
בריאיון בלעדי שהעניק לעיתונאי ברק רביד בספרו "השלום של טראמפ" אומר טראמפ: "אהבתי מאוד את נתניהו. לא היה אף אחד שעשה יותר עבור ביבי ממני. לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני. אבל הבחירות במדינה הזאת נגנבו ונתפרו. והאדם הראשון שרץ לברך את ביידן היה נתניהו. מנהיגים של מדינות אחרות, כמו ברזיל, חיכו חודשים. פוטין, מקסיקו. גם הם הרגישו שהבחירות נתפרו".
 
כדוגמה למהלכים שעשה למען 'ביבי' ציין הנשיא לשעבר את ההכרה ברמת הגולן כשטח ישראלי.
 
"קח את הגולן. זה היה ביג דיל. אמרו שזו הייתה מתנה ששווה עשרה מיליארד דולר. עשיתי את זה לפני הבחירות - וזה עזר לו הרבה. הוא היה מפסיד את הבחירות בלעדיי ובזכותי הוא יצא תיקו".
 
יותר מכל, טראמפ כועס על הברכה לביידן שנתניהו פירסם. לדבריו, מלניה היא זו שראתה ראשונה את הסרטון והפנתה את תשומת ליבו.
 
"אני אהבתי את ביבי. אני עדיין אוהב את ביבי. אבל אני גם אוהב נאמנות", אמר, "הוא עשה טעות נוראית. התאכזבתי ברמה האישית. הבחירות היו שנויות במחלוקת. הן עדיין שנויות במחלוקת. אז נתניהו, עוד לפני שהדיו יבשה, מקליט ברכה לג'ו ביידן? זה היה מוקדם. אוקיי? בוא ננסח את זה כך - הוא בירך אותו מאוד מוקדם. יותר מוקדם מרוב מנהיגי העולם. אני לא דיברתי איתו מאז. Fuck him".
 
 
על איראן והסכם הגרעין אמר הנשיא לשעבר: "זה אסון, עכשיו ביידן חוזר לעסקה הזו כי אין לו מושג. הישראלים נלחמו בהסכם הגרעין - ואובמה לא הקשיב להם".
 
"תשמע מה אני אומר לך - אם אני לא הייתי מגיע, אני חושב שישראל הייתה מושמדת. אוקיי? אתה רוצה לדעת את האמת? אני חושב שישראל הייתה מושמדת עד עכשיו. לא הייתה להם חברות (לנתניהו ולביידן), כיוון שאם הייתה הם
לא היו עושים את העסקה עם איראן. ונחש מה? הם הולכים לעשות את זה עכשיו פעם נוספת. ואם הם יחזרו להסכם הגרעין, ישראל תהיה בסכנה גדולה מאוד. סכנה גדולה מאוד".
 
 
2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE