הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה מתכננת לאפשר תשלום עמלות במטבעות קריפטוגרפים
המושל רון דה-סנטיס הודיע כי בכוונתו לפתוח בפיילוט שיבחן את השימוש בבולקצ'יין, שמטרתו לאפשר לעסקים לשלם למדינה בכסף וירטואלי. "רוצים להיות ידידותיים לקריפטו"

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, הגיש תוכנית אשר תאפשר לעסקים לשלם עמלות עבור המדינה באמצעות מטבעות קריפטוגרפים – זאת חלק מסדרה הצעות הקשורות למטבעות הדיגיטליים שיכללו בתקציב המדינה לשנה הבאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: Shutterstock)

 

בנאום שנשא ביום חמישי בטלהסי, דה-סנטיס אמר כי המדינה תשיק תוכניות פיילוט שיבחנו את השימוש בטכנולוגיית בלוקצ'יין עבור תשלומי Mediacaid ורכב – אשר יתנהל דרך המחלקה לבטיחות בדרכים של פלורידה.

המושל הרפובליקני ממשיך במאמץ למתג את פלורידה כיעד מתפתח להשקעות קריפטו. לדבריו, חובבי המטבעות הווירטואליים נהרו לדרום המדינה, שם גורמים רשמיים ואנשי עסקים אימצו את התעשייה הזו. אפילו אצטדיון הכדורסל של קבוצת מיאמי היט מותג מחדש במהלך המגפה כ-FTX Arene, פלטפורמת קריפטו המנוהלת על ידי המיליארדר סן בנקמן-פריד.

דה-סנטיס רוכב על גב הקמפיין של ראש עיריית מיאמי פרנסיס סוארז, אשר משתמש בטוויטר רבות כדי לפתות חברות קריפטו להעתיק את עיסוקם לעיר, ובמשך חודשים תמך במדיניות ידידותית למטבעות הקריפטו ברמה המקומית – כמו תשלום אגרות עירוניות וארנונה בביטוקוין. סוארז אף קיבל את אחד המשכורות שלו בביטקוין. רוב הצעדים הם בעיקר סמליים, אך משפיעים על מנהיגי תעשיית הקריפטו, שהולכים וצומחים ומחפשים בית נוח לעסק שלהם.

"ההשקפה שלנו, כממשלת פלורידה, היא שאנחנו מברכים על זה, ואנחנו רוצים לוודא שממשלת פלורידה תהיה ידידותית לקריפטו", אמר דה-סנטיס.

פלורידה לא תהיה האזור הראשון בארצות הברית שמאמץ את הקריפטו. מחוקקים בוויומינג קידמו חקיקה כדי לפתות את התעשייה להגיע אליהם, ורק השבוע, יו"ר הבית בפורטו ריקו, רפאל הרננדז, אמר שהוא יתחיל להיפגש עם בכירים בתעשיית הבלוקצ'יין בנוגע לשימושו במדינה כדי להוסיף שקיפות ואחריות לעסקאות עם המגזר הציבורי.

בשנת 2019, אוהיו הפכה למדינה הראשונה בארצות הברית שאפשרה למשלמי המיסים לבצע תשלומים בנכסים דיגיטליים. עם זאת, התוכנית הושעתה שנה לאחר מכן בעקבות החשש שהיא לא עומדת בסטנדרטים של המדינה – והתוכנית לא חודשה עד היום.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE