הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משחה, תרופה, או אולי לייזר? הדרכים היעילות ביותר לטפל בצלקות אקנה
לפי הנתונים מרבית הסובלים מאקנה יישארו עם צלקות על פניהם. מחקר חדש חושף כי למעלה מ-30 אחוזים מהמקרים מדובר בצלקות קשות. ריכזנו עבורכם את כל המידע בנושא, הכולל את השיטות היעילות ביותר כיום לטיפול בתופעה

רבים מאיתנו סבלו בשלב כזה או אחר מהתופעה הנקראת אקנה. מדובר על תופעה המתחילה בגיל הבגרות, ומשפיעה על 95 אחוזים מהבנים ו-85 אחוזים מהבנות. אצל חלק, המחלה אף עלולה להמשיך עד העשור החמישי לחייהן. אותן צלקות עלולות לגרום לפגיעה בתפקוד הכללי והן מהוות גורם סיכון לשורה של חסמים פסיכולוגיים כגון דיכאון, ביטחון עצמי ירוד, קשיים חברתיים וכדומה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז כיצד ניתן לטפל בצלקות האקנה? כיום ניתן למצוא מגוון רחב של שיטות יעילות ומגוונות. ואנחנו כאן בשביל לעשות סדר בנושא, ולהסביר כיצד ניתן למקסם את התוצאות ולזכות בעור פנים קורן ונקי. מחקר חדש אשר נערך במשך שלוש שנים ב-12 מדינות שונות, חשף תוצאות מפתיעות:

הכי אפקטיבית: לייזר 

אמנם לא ניתן להעלים צלקות אקנה, אך ניתן לשפר ולטשטש אותן ולהביא לשיפור משמעותי.  לייזר נמצא האפקטיבי ביותר טיפול ראשון בצלקות אקנה, גם במקביל לטיפול בתרופות או בתכשירים למריחה על העור, להם תועלת בשיפור אקנה פעיל, ומתוך הבנה שטיפול מוקדם יפחית את הופעת הצלקות.

במצב אקוטי של אקנה פעיל, כדי להגיע לתוצאה האסתטית הטובה ביותר מומלץ ליטול תרופות כמו קוארטן או רואקטון במקביל לטיפול בלייזר. כמו כן, חשוב לדעת כי רצוי להתאים מכשיר אנרגיה בהתאם לסוג העור וסוג הצלקות, זאת על מנת להגיע לשיפור מקסיקלי. בנוסף, נמצא כי לייזר מסוג C02 יביא לשיפור המשמעותי ביותר.

טיפול בגלי רדיו וגלי אור 

טיפול זה יעיל אך המחקר מסביר כי התוצאות יהיו מוגבלות ודורשות תמיכה מצד גורמים נוספים כגון משחות ותרופות, זאת על מנת לשפר את התוצאה ככל האפשר. כמו כן, מכשירי אנרגיה נוספים כמו IPL (גלי אור) או אולטרסאונד, יביאו לשיפור קל שבדרך כלל לא יעלה על עשרים אחוזים בלבד. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE