הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קמלה האריס על הסיקור השלילי כלפיה: דעתי לא מוסחת מכותרות מגוחכות
סגנית הנשיא התייחסה לביקורות המקצועיות והאישיות כלפיה, וטענה כי היא יעד בגלל שהיא גורם בכיר בממשלה. על ביידן אמרה: "הוא לא יכול לעשות הכל, והוא סומך עליי"

סגנית הנשיא, קמלה האריס, התייחסה לביקורת המופנית כלפיה ולסיקור התקשורתי השלילי, ואמרה שדעתה לא מוסחת מכותרות "מגוחכות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגנית הנשיא, קמלה האריס (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, האריס ספגה ביקורת על כך שהוציאה יותר מ-500 דולר על כלי בישול במהלך טיול לפריז שנערך בחודש שעבר, ותוארה על ידי אנשי צוות שלה בעבר כ"בריונית", שטענו כי התנהגותה היא הסיבה לכך שעובדים בדרגים גבוהים במשרד שלה עוזבים את תפקידם.

דיווחים אחרים הצביעו על יריבות בינה לבין שר התחבורה פיט בוטיג'ג' על רקע מי יהיה המועמד הדמוקרטי לנשיאות בבחירות הבאות או ב-2028, כמו גם חוסר תקשורת עם הנשיא ג'ו ביידן שמוביל לחוסר תפקוד.

האריס, כאמור, כינתה את הכותרות הללו "מגוחכות", ואמרה שזה חלק מהיותה גורם בעל פרופיל גבוה בממשל ביידן. "אין בעבודה הזו שום דבר שאמור להיות קל", אמרה הסגנית ל'סן פרנסיסקו כרוניקל', בראיון שפורסם היום. "אם נושא כלשהו מגיע אליי, זה בגלל שצריך לטפל בו, וזה לא הולך להיות קל. אם זה היה קל, זה היה מטופל לפני שזה מגיע אלי".

כמו כן, האריס זלזלה לסיקור על רכישת כלי בישול בפריז. "אה, מה דעתך על, 'היא הולכת לקנות סיר בדרכה לשדה התעופה', אחרי פגישה מאוד משמעותית ומוצלחת בצרפת, בנושאים אשר קשורים לביטחון הלאומי, הקשורים לאקלים, בנושאים של מה שאנחנו עושים בעניין כללים בינלאומיים, בסייבר וחלל. נו באמת", היא אמרה.

 

הנשיא ג'ו ביידן וקמלה האריס (צילום: Shutterstock)

 

על הנשיא ביידן והיחסים עמו, האריס תיארה אותם כ"שותפים לשלטון". "הוא לא יכול לעשות הכל, וכך בנושא כמו הגורמים השורשיים להגירה, הוא מסתכל עלי כי הוא סומך עלי, והוא מבין את העמדה ואת העבודה שיכולה להיעשות על ידי סגן הנשיא. והוא ביקש ממני לקחת על עצמי דברים מסוימים, כי הוא לא יכול לעשות הכל. ואני אעשה את זה ברצון".

הסגנית, ששימשה בעבר כסנאטורית אמריקנית מקליפורניה, אמרה שהיא מקווה לטייל יותר ברחבי המדינה בשנה הבאה. "אני אוהבת אנשים, ויש כל כך הרבה דברים שאנחנו עושים ומשפיעים ישירות ומתוך מחשבה על האנשים", אמרה.

האריס ציינה כי אחרי "שנתיים של נגיף הקורונה... הרמה של הטראומה הלא מאובחנת שאנשים חוו, רמת החרדה, היא אמיתית. ותמיד הרגשתי שהאחריות שלי כמנהיג נבחר היא ללכת לעם, במיוחד כאשר צריך לתת מענה לצרכים, והם חייבים לדעת שרואים אותם ושומעים אותם".

 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE