הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לרצח במפעל 'טסלה' שבקליפורניה
כוחות משטרה הגיעו אל מגרש החניה של מפעל יצרנית הרכב שנמצא בעיר פרימונט, וביצעו פעולות החייאה באדם שהיה במצב אנוש. מאוחר יותר, נאלצו לקבוע את מותו

המשטרה בקליפורניה חוקרת "מוות חשוד" במפעל הייצור של טסלה בעיר פרימונט שבמחוז אלמידה, כך מסרו גורמים רשמיים אתמול (שני).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תמונה מזירת האירוע (צילום מסך מתוך יוטיוב)

 

כוחות משטרה ומכבי אש של פרימונט הגיבו לקריאה שהתקבלה ממפעל חברת טסלה קצת לפני השעה 3:30 בצהריים על אדם פצועה במגרש החניה. הכוחות הגיעו במהרה למקום והעניקו סיוע רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מוות.

מפרטים ראשונים שנאספו בזירת האירוע, משטרת פרימונט הודיעה כי בלשי המחלקה חוקרים את אירוע המוות כחשד לרצח.

 

 

התקרית אירעה באותו היום שבו מייסד ומנכ"ל החברה, אילון מאסק, נבחר לאיש השנה של מגזין 'טיים'.

לפני כשלושה שבועות, עובדת החברה ג'סיקה ברזה בת ה-38, הגישה תביעה נגד יצרנית הרכב בגין הטרדה מינית במקום העבודה. בטענה שהיא עמדה בפני תנאים "סיוטיים" במשמרות הלילה. כך דווח ב'בלומברג'.

בתביעה, ברזה טענה כי עמיתים לעבודה וממונים עליה התבטאו בהערות מיניות כלפיה וכלפי נשים אחרים, "מספר פעמים בשבוע". לדבריה, כאשר התלוננה בפני המפקחים ובפני מחלקת משאבי אנוש, הגורמים לא עשו דברים בנידון.

בתחילת החודש, ענקית המכוניות החשמליות הודיעה רשמית כי היא נוטשת את עמק הסיליקון שבצפון קליפורניה, ומעבירה את מטה החברה לבירת טקסס, אוסטין.

אך על אף הכוונה להעביר את מטה החברה לאוסטין, המנכ"ל אילון מאסק הדגיש כי החברה לא עוזבת לחלוטין את המדינה המוזהבת שבה החברה נוסדה לפני 18 שנים: "למען הסר ספק, אנחנו דווקא מתכוונים להרחיב את הפעילות שלנו בקליפורניה", הסביר. "המטרה היא להגביר את התפוקה במפעל בפרימונט ב-50%, כמו גם במפעל בצפון נבאדה".

 

97% לא
3% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE