הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא: היתרונות בהומאופתיה
שוב חולים? ניסיתם הכל ודבר לא עוזר? זה בדיוק השלב בו כדאי לכם להכיר את נפלאות ההומאופתיה, היא טבעית, יעילה, ובריאה, ולגמרי שווה להכיר ולעשות בה שימוש. ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי

שוב הנזלת מופיעה? החום מטפס? מרגישים חולשה? במקום לקפוץ שוב לבית המרקחת, להכין עוד כוס תה, מה אתם אומרים לחשוב הפעם מעט מחוץ לקופסא? הומאופתיה הינה שיטה המטפלת ומעודדת מנגנוני ריפוי עצמיים באמצעות תכשירים שונים והיא מתאימה למגוון רחב של מחלות שונות, החל ממחלות כרוניות, ועד מחלות קלות ועונתיות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמו כן, הומאופתיה אינה מסוכנת, לא כוללת תופעות לוואי ומתאימה לכל הגילאים, לקשישים, נשים בהריון, וכדומה. אז איך עושים את זה? הנה כמה סוגים מרכזיים של תכשירי הומאופתיה בהתאם למחלות השונות שחשוב שתכירו:

רמדי מתחמוצת הזרניך 

מתאים לטיפול בבעיות בדרכי העיכול כמו וירוס בטן, שלשולים כואבים וקלקולי קיבה, למצב המתאפיין בתשישות אדירה שלעתים אינה הולמת את חומרת המחלה, הכולל: חוסר שקט מנטלי, תחושת קור פנימי, צמא גדול שאינו מאפשר שתיית כמויות גדולות. מומלץ כחלק מערכת עזרה ראשונה לכל הנוסעים למדינות העולם השלישי.

רמדי צמח בריוניה 

מתאים לתלונות המתאפיינות בהחמרה או בכאבים מכל תנועה או תזוזה. למשל במקרים של שברים, נקעים, ומגוון בעיות שריר ושלד, המתאפיינות בהחמרה טיפוסית מתנועה. תסמינים נוספים: רצון לשכב בשקט, וצמא גדול לכמויות גדולות של מים.

רמדי בצל סגול  

מתאים לטיפול בצינון או לאלרגיות המתאפיינות בעיטושים מרובים, עיניים דומעות, אף דולף עם נזלת מימית, שקופה וצורבת, לאף שורף או מדגדג ולעיניים דומעות. כמו כן, מתאים למצב המשתפר בקור ובאוויר הפתוח ומוחמר בחדר חם וסגור.

רמדי צמח אוג 

מתאים לתלונות המאופיינות בכאבים או בקושי בתחילת התנועה, לעומת מצב המשתפר ככל שהתנועה ממשיכה, וכאשר חשים בהטבה כללית מתנועה איטית ומתמדת.

רמדי צמח ארניקה  

מתאים לכל פציעה או חבלה, ומנטרל את השוק המנטלי והפיזי שנובע מהן. מעודד ומחיש את ריפוי כלי הדם במקום, מפחית נפיחות וטראומה מהמקום הפגוע. מצוין ל"סימנים כחולים" ("מכות יבשות") כתוצאה משטפי דם, פציעות, חבלות ונפילות.

רמדי צמח עלקלוק  

מצוין לנזלת, אלרגיה או גירוי בעיניים, המתאפיינים בעיניים שורפות, אדומות ודומעות. מתאים למצבים שבהם תורגש גם נזלת מימית, שאינה צורבת כמו הדמעות, וכאשר חשים בהטבה באוויר הפתוח.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE