הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את הטרנד החם ביותר כיום: אימון עם חישוק הולה הופ
בשנה האחרונה הפך אימון החישוק לפופולרי ואהוב במיוחד בעולם הכושר, ולא סתם. ריכזנו עבורכם את היתרונות המרכזיים של אימון זה, למי זה מתאים, וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה הטובה והיעילה ביותר

חישוק ההולה כבר מזמן אינו רק אביזר שעשוע, אלא כלי כושר אפקטיבי ונחשק. בשנה האחרונה, הפך אימון זה לאהוב במיוחד בקרב נשים וגברים כאחד. אם אתם עדיין מתלבטים האם זה מתאים לכם וכיצד ניתן לעשות זאת נכון, הינה כל המידע הרלוונטי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. מעודד את הנעת הגוף בהנאה 

אימון בחישוק יכול לסייע לכם לשנות את אורח החיים שלכם, הוא אינו דורש כושר גופני או ניסיון קודם וקל ללמוד את האימון באמצעות תרגילים בסיסיים, ובשילוב מוזיקה כיפית. 

2. משפר סיבולת לב ריאה

זמן קצר לאחר אימון חישוק קצב הלב שלכם יעלה ודם עשיר חמצן יזרום לשרירי הגוף. 

3. משפר את גמישות עמוד השדרה

סיבוב החישוק תורם לחיזוק שרירי הגב ולכן מועיל לאנשים שעובדים שעות ארוכות מול מחשב. כמו כן תנועות האגן מסייעת בשחרור מתח השרירים ומגבירה את זרימת הדם לעמוד השדרה.

5. מפעיל שרירים רבים

כאשר שמסובבים את החישוק על המותניים משתמשים כמעט בכל שרירי הגוף. את החישוק ניתן לסובב גם סביב הכתפיים, הרגליים, ועל כל יד ורגל בנפרד, ובהתאם לכך יופעלו קבוצות שרירים שונות.

5. משפר גמישות 

עם ההתקדמות באימונים והתכווננות של הגוף השרירים מתארכים, והגמישות משתפרת פלאים.

6. משפר את שיווי המשקל

סיבוב החישוק על המותניים מספק הזדמנות למוח לאמן את הצד הדומיננטי וגם את הצד הדומיננטי פחות. אימון לשני הכיוונים תורם לשיפור איזון הגוף ושיווי המשקל.

7. מסייע בירידה במשקל

לפי מחקר אשר נעשה בתחום, אימון בחישוק הולה בעצימות בינונית במשך 30 דקות עשוי לסייע לכם להיפרד מכ־250 קלוריות.

למי זה מתאים?

לכל אדם בריא מגיל שש ללא קשר לרמת הכושר הגופני. אפילו כאלה שמעולם לא התאמנו יוכלו לבצע את האימון בקלות יחסית.

מאיפה מתחילים?

תוכלו להתחיל  בהדרכות מקוונות. לאחר מכן ניתן להצטרף לאימוני תחנות ואימונים מחזוריים עם חישוק בליווי מאמני כושר. מאמן כושר מוסמך ידריך אתכם לבצע תרגילים מורכבים שמערבים יותר שרירים בגוף ויוכלו לתקן ולדייק אותן במידת הצורך.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE