הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו: שלושה צעדים פשוטים להפחתת סיכון למחלות לב
מחלות לב הפכו להיות הגורם המרכזי למוות ברחבי העולם. אך יש גם חדשות טובות, שמונים אחוזים ממחלות הלב ניתנות למניעה. הנה כמה טיפים ודרכים קלים לביצוע שיעזרו לכם להפחית באופן משמעותי את הסיכוי לחלות במחלת לב כלילית

על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלות לב אשר גורמת למצב כמו אי ספיקת לב או התקף לב הינה גורם המוות מספר אחד בכל רחבי העולם. בנוסף, מדובר על הסיבה המרכזית לאשפוזים בבתי החולים. הנתונים לא מבשרים טובות, אך חשוב לדעת כי למעלה משמונים אחוזים ממחלות הלב ניתנות למניעה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריכזנו עבורכם שלוש דרכים פשוטות וקלות ליישום שיעזרו להפחית באופן משמעותי את הסיכוי לחלות או לקבל התקף לב: 

1. בדיקות דם

כל מה שעליכם לעשות הוא להתייעץ עם רופא המשפחה ולהבין אילו בדיקות דם עליכם לעשות על מנת לקבל תמונה רחבה ובהירה של מצבכם הבריאותי. לאחר מכן, עליכם להקשיב להמלצת הרופא, ולתקן את התוצאות ככל האפשר.

2. פעילות גופנית

פעילות גופנית, אפילו הליכה, משפרת באופן ניכר את בריאות הלב. היא מפחיתה את רמת הסוכר והכולסטרול, מונעת יתר לחץ דם, ואף משפרת את מצב הרוח. לכן, העדיפו לעלות במדרגות, בחרו בדרך הארוכה הביתה, ותבקרו בחדר הכושר מספר פעמים בשבוע.  

3. תזונה ומים

חשוב במיוחד לשתות לפחות ליטר וחצי של מים ביום. מדובר על בערך שש כוסות מים סך הכל. כמות זו תעזור לכם לנקות רעלים מהגוף ולהפחית כולסטרול. כמו כן, הקפידו על תזונה מאוזנת ובריאה ונסו להימנע ככל האפשר ממאכלים עשירים בשומן רווי, נתרן, סוכר, וכדומה. 

לסיכום, חשוב לזכור כי אורח חיים בריא מפחית באופן משמעותי את הסיכון לחלות במחלות לב שונות אשר כאמור, מהוות את גורם המוות המרכזי בעולם המערבי. הקפידו על שלוש טיפים אלו, ותהיו בטוחים שתורידו בשמונים אחוזים את הסיכון. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE