הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות שקר: כל הסיבות בגללן כדאי לכם להזיע
רוב האנשים מעידים כי הם לא ממש סופגים הרבה הנאה מהזעה, בטח לא בחודשי החורף. אך פעולה זו מביאה איתה כמה יתרונות בריאותיים די מדהימים ומפתיעים. ריכזנו רשימה שתעשה לכם חשק לקום מהספה ולקפוץ לחדר הכושר

כולנו יודעים שפעילות ספורטיבית הינה בריאה וחשובה, ובכל זאת, פעמים רבות אנחנו פשוט לא מצליחים להרים את עצמנו מהספה. כמו כן, רבים מאיתנו פשוט לא אוהבים להזיע. אך למעשה, הזעה הינה טובה במיוחד עבורנו והיא אפילו מביאה עימה כמה יתרונות אדירים, מלבד העובדה שהיא עוזרת לגוף להיפטר מרעלים על ידי המסה ושחרור מבוקר שלהם מבלוטות הזיעה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שיפור מצב רוח 

הזיעה מסייעת לשחרר אנדורפינים בגוף ובמוח אשר מעוררים תחושות חיוביות של אושר, סיפוק ושביעות רצון. זו הסיבה שהתעמלות סדירה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להקלת מתחים ואיזון מצב הרוח. 

חיזוק השרירים

אחרי אימון זרימת הדם בגוף גוברת, מה שמסייע לפינוי וסילוק מהיר של חומצות לקטיות מהשרירים. המשמעות היא שהשרירים מתאוששים מהר יותר והסיכון לפציעות קטן יותר. כך גם ניתן לשמור על שגרת אימונים קבועה ותכופה יותר.

אנטיביוטיקה טבעית

זיעה יודעת כיצד למנוע מחלקיקים מיקרוסקופיים להיכנס לגוף. למעשה, הזיעה מכילה אנטיביוטיקה טבעית המכונה דרמצידין, אשר מסוגלת לסייע בהגנה מפני פתוגנים מזיקים המעודדים מחלות. 

עור פנים חלק וזוהר יותר

זיעה מסוגלת לשחרר חיידקים לא בריאים שמצטברים על עור הפנים, וכך למעשה למנוע היווצרות של פצעונים.התוצאה היא עור פנים נקי, חלק וזוהר יותר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE