הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התופעה הכי מציקה של העונה הקרה: כך תטפלו בעור יבש
האוויר יבש וקר, וכתוצאה מכך העור שלנו מאבד מהלחות שלו ומתייבש. אם גם אתם סובלים מיובש ועור מגורה בעונה הקרה, מצאנו כמה שיטות קלות, יעילות ופשוטות שיעזרו לכם להשיב את הלחות לעור בקלות ובמהירות

אין ספק כי תופעה של עור מגורה ויבש הינה תופעה לא נעימה אשר מבקרת אותנו בעיקר בעונה הקרה. העור מתייבש ונסדק וגורם לתחושות לא נעימות של יובש וגרד. אותו יובש יכול להופיע בכל רחבי הגוף, בכפות הידיים, בשפתיים, באזור העיניים ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה 6 שיטות קלות ופשוטות שיעזרו לכם להתגבר על היובש:

מים, מים ושוב מים

נכון, קר בחוץ ולא מתחשק לשתות הרבה מים, אבל בכל זאת, שווה לעשות את המאמץ מהסיבה הפשוטה כי שתייה מרובה תשמור על אלסטיות העור ותעניק לו מינרלים ולחות, אשר אובדים בקלות רבה במהלך החורף. 

לנסות לא ללקק את השפתיים 

כאשר השפתיים שלנו מתייבשות באופן כמעט אינסטינקטיבי אנו נוטים ללקק את השפתיים. אך פעולה זו, למעשה רק מחמירה את היובש. פעולה זו למעשה מגבירה את היובש פי כמה וכמה. במקום זאת, מומלץ להשתמש בשפתון לחות איכותי וטוב אשר יעזור לשפתיים להרגיש גמישות יותר ויחזיר להן את הלחות הטבעית.  

לא לוותר על קרם גוף

כאמור, בעונה הקרה הגוף מאבד לא מעט לחות. לכן, רצוי וחשוב למרוח קרם לחות, כאשר מומלץ לעשות זאת בעיקר בלילה, לפני השינה, אז הלחות נספגת באופן היעיל ביותר.

להחליף את מסכת הקורונה בכל יום 

השימוש במסכה אשר אוטמת את אזור הפה והאף עלולה להוביל ליובש וסדקים בשפתיים. לכן חשוב במיוחד להחליף את המסכה על בסיס יומי. אם מדובר על מסכה רב פעמית, יש לכבס אותה לפחות אחת לשבוע, על מנת למנוע הצטברות של חיידקים.

הקפידו על טיפול מתאים

במקרים מסוימים יש צורך בטיפול ממוקד ביובש. בעיקר כאשר העור אדמומי ונסדק. מומלץ להשתמש בתכשירים מתאימים לבעיה, כאלה שיצליחו לטפל בסדקים ואדמומיות.  

הימנעו משהייה ארוכה בחללים סגורים וממוזגים

חוסר אוורור הקיים בחללים סגורים לצד מיזוג  מוריד את שיעור הלחות באוויר באופן משמעותי ואף גביר את תחושת היובש הן באוויר והן בגוף.  

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE