הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למרות ש-98% מאנשי הפנטגון חוסנו, 7 בכירים במשרד ההגנה נדבקו בקורונה
סגנית משרד ההגנה שהתה בצד בכירי פנטגון שנדבקו בקורונה ואשר באו במגע עם מספר קולונלי וגנרלים בבסיסי מפתח של ארה"ב - נכון לעתה הפיקוד הגבוה טרם נדבק

למרות שהפנטגון ציין לאחרונה כי בכל השירותים החמושים ומשרד ההגנה כ-97-98% מכלל הצוות חוסנו לחלוטין, מתברר כי התרחשה התפרצות חדשה של קוביד בין הדרגות הגבוהות ביותר בארה"ב.

"שבעה אנשי צוות שנסעו עם סגנית שרת ההגנה קתלין היקס בשבוע שעבר נבדקו חיובי ל-COVID-19", הודיע ​​הפנטגון, לפי The Hill.

היקס עצמה נבדקה ונמצאה שלילית ל-Covid-19, על פי הצהרת המשך של מזכיר העיתונות של הפנטגון, ג'ון קירבי. "אנחנו יוצרים קשר עם בתי מלון, בסיסים, ואנשי תמיכה שייתכן שבאו במגע עם הנוסעים", הוסיף קירבי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מאנשי המשלחת שנדבקו באו במגע עם גנרלים וקולונלים בכירים וקצינים אחרים במספר בסיסים ומרכזי פיקוד.

ה-Hill מפרט שסגן ראש הפנטגון ביקרה בנקודות הבאות: "בסיס המשמר הלאומי של סלפרידג' במישיגן, ולאחר מכן נסעה לקולורדו כדי לבקר את פיקוד הצפון של ארה"ב, פיקוד החלל האמריקני, ומפקדת אימון החלל והמוכנות של חיל החלל האמריקני". "היקס ביקרה גם בפיקוד ההודו-פסיפיק של ארה"ב בהוואי, בבסיס האמפיבי הימי קורונדו בקליפורניה; ובפיקוד האסטרטגי של ארה"ב בנברסקה". אנשי הצוות שנבדקו חיוביים נמצאים כעת בהסגר.

בינתיים, הצבא, חיל האוויר והנחתים החלו בתהליך לשחרור מאות חברי שירות שלא הצליחו להתחסן במועד.

"הצבא אמר שהוא נזף ביותר מ-2,700 חיילים ויתחיל בהליכי השחרור בינואר, בעוד שחיל האוויר שיחרר לפחות 27 חברים", דיווחה לאחרונה רשת NBC.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE