הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתחזקת הבריחה מערים דמוקרטיות: הסיבה - מדיניות קורונה מחמירה
נתוני המפקד של לשכת הסטטיסקה של ארה"ב מראים: המעבר שהתבצע לאחרונה על ידי מאות אלפי אמריקנית מערים ליברליות ומחמירות התבצע בעיקר אל ערים רפובליקניות ומקלות יותר בנושאי הקורונה

מדינות כחולות (דמוקרטיות) שהטילו שוב ושוב מנדטים של מסכות, דרישות חיסונים, וסגרים, במהלך השנה האחרונה איבדו אוכלוסיה למדינות אדומות שביטלו מדיניות זו.

נתונים שפורסמו לאחרונה מלשכת מפקד האוכלוסין של ארצות הברית חושפים שבעוד שמדינות כחולות כמו קליפורניה וניו יורק איבדו יותר ויותר אוכלוסיה מיולי 2020 עד יולי 2021, מדינות אדומות כמו טקסס ופלורידה ראו גידול משמעותי באוכלוסייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


33 מדינות ראו גידול באוכלוסיה בשנה האחרונה בעוד ש-17 מדינות, כולל וושינגטון הבירה, ראו ירידה באוכלוסייתן.

ניו יורק סבלה מהירידה המספרית הגדולה ביותר באוכלוסיה עם 319,000 פחות תושבים כיום מאשר לפני שנה.

ניו יורק, ובמיוחד העיר ניו יורק, הטילה סגרים בבתי ספר, סגרה עסקים, ודרשה חיסונים ומנדטי מסיכה באופן ספורדי ב-12 החודשים האחרונים.

במקביל, טקסס - שלא היו לה מגבלות כלשהן הקשורות לנגיף הקורונה מאז מרץ - צברה אוכלוסייה חדשה במספר של יותר מ-310,000 תושבים.

פלורידה, עם אתוס דומה של להישאר פתוחה עם הגבלות מועטות עד לא, ראתה את הגידול המספרי השני בגודלו אחרי טקסס עם יותר מ-211,000 תושבים חדשים.

קליפורניה ואילינוי, לעומת זאת, ראו את הירידה הגדולה ביותר באוכלוסייה אחרי ניו יורק. קליפורניה, שבה מנדטים למסכות ודרישות חיסונים נותרו כמדיניות בערים הגדולות, יש כמעט 262,000 פחות תושבים ממה שהיו לפני יולי 2020. באילינוי, עם מדיניות מגבילה דומה הקשורה לנגיף הקורונה ומנדט מסכה במדינה, הינה בעלת כמעט 114,000 פחות תושבים משהיתה אשתקד.

ההגירה המקומית מקליפורניה, ניו יורק ואילינוי הייתה הגדולה ביותר מכל 20 המדינות שראו ירידה באוכלוסיה כתוצאה מיציאת תושבים כאשר פלורידה, טקסס ואריזונה ראו את הצמיחה הגדולה ביותר מהגירה מקומית.

מתוך 10 המדינות והטריטוריות עם הירידה הגדולה ביותר באוכלוסיה מיולי 2020 עד יולי 2021, שמונה מנוהלות על ידי בתי מחוקקים דמוקרטיים או מושלים דמוקרטיים, או שניהם.

מתוך 10 המדינות המובילות עם הגידול הרב ביותר באוכלוסייה בשנה האחרונה, תשע מנוהלות על ידי מושלים רפובליקנים ובתי מחוקקים בעלי רוב רפובליקני.

 
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE