הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"השתגעה, נתנה אגרוף וירקה": תקרית אלימה בטיסה מפלורידה | תיעוד
גורמים רשמיים לא פירטו מהי הסיבה לאירוע, אך בסרטון שצילם אחד הנוסעים האישה נראית צועקת על גבר לעטות מסכה ומקללת אותו, בעוד צוות המטוס מנסים להשתלט עליה

אירוע אלים התרחש יום לפני ערב חג המולד בטיסה מפלורידה לג'ורג'יה, כאשר אישה התפרעה על המטוס בזמן שהיה באוויר ותקפה נוסעים ואת צוות הטיסה – כאשר לבסוף נעצרה על ידי ה-FBI.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית אירעה ב-23 בדצמבר בטיסת דלתא 2790, שיצאה מטמפה בשעה 4:30 אחר הצהריים, והגיעה לנמל התעופה הבינלאומי הארטספילד-ג'קסטון באטלנטה בשעה 6:10 בערב.

תיעוד מההתפרעות במהלך הטיסה מראה את קורנוול עומדת במעבר ומקללת גבר היושב בכיסאו, ודורשת ממנו לעטות מסיכה על פניו – כאשר המסכה שלה מונחת על הסנטר. לאחר צעקות וקללות, האישה סטרה לגבר ואף ירקה על פניו, בעוד חברי צוות הטיסה ניסו להשתלט עליה.

בסרטון נשמע נוסע אומר שהאישה "השתגעה במטוס, נתנה לגבר אגרוף בפניו, ירקה עליו, שרטה אותו ושפעה מים חמים על הרגל שלי".  

 

 

כוחות של משטרת אטלנטה המתינו בשדה התעופה ביעד הנחיתה בעקבות "שיחה על הפרעה בטיסה בה הייתה מעורבת נוסעת שהתפרעה", כך מסרו גורמים רשמיים בהודעה לעיתונות, שלא פירטו מהי הסיבה להתפרעות.

"כאשר המטוס הגיע לשער, השוטרים שוחחו עם הנוסעים שסיפרו כי החשודה, פטרישיה קורנוול, גרמה להפרעה בזמן שהותה באוויר", הוסיפו. "ההפרעה הזו הובילה לפציעתם של נוסעים אחרים ועובדי דלתא. בהתבסס על ההצהרות שנאספו וראיות גלויות, השוטרים עצרו את קורנוול ויצרו קשר עם סוכנות ה-FBI", שעצרו את האישה והמשיכו את הטיפול בתיק.

כזכור, לפני חודש משרד המשפטים הנחה את התובעים הכללים בארצות הברית לתעדף תיקים נגד אלה ה"מסכנים את בטיחות הנוסעים, צוותי הטיסה ודיילים".

"נוסעים שתוקפים, מאיימים או נוקטים באלימות נגד צוותי טיסה ודיילים, עושים יותר מאשר פגיעה באותם עובדים – הם מונעים ביצוע תפקידים קריטיים שעוזרים להבטיח נסיעה אווירית בטוחה", אמר התובע הכללי מריק גרלנד. "באופן דומה, כאשר נוסעים מבצעים פעולות אלימות נגד נוסעים אחרים, ההתנהלות מסכנת את כל מי שנמצא על הסיפון".

 

79% לא
21% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE