הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיבושים נוספים ברחבי ארה"ב: קרוב לאלף טיסות בוטלו
יום שני שלאחר חג המולד נחשב לאחד מהימים העמוסים ביותר בנמלי התעופה השונים בארצות הברית, אך דווקא היום מדווח על עיכובים ב-2,700 טיסות, וחברות התעופה ביטלו 986 טיסות שתוכננו להיום

גל השיבושים בנמלי התעופה ברחבי ארצות הברית התחדש הבוקר (שני) עם קרוב לאלף טיסות שבוטלו ע"י חברות התעופה השונות. אם לא די בכך, עיכובים נרשמים בכ-2,700 טיסות נוספות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

לפי נתונים שפורסמו ע"י FlightAware, השיבושים הגדולים ביותר נרשמים בנמל התעופה הבינלאומי בעיר סיאטל, שם בוטלו יותר מ-150 טיסות שתוכננו ליום שני. בנוסף, כ-100 טיסות מדווחות על "עיכוב משמעותי" (לרוב, מושג זה מתייחס לעיכוב של רבע שעה או יותר).

אלסקה איירליינס, שבסיסה נמצא בסיאטל, ביטלה 133 טיסות שתוכננו להיום, ועיכובים נרשמים ב-111 טיסות נוספות של החברה. ענקית הלואו קוסט סאות'ווסט איירליינס מדווחת על עיכובים ב-749 טיסות, ו-50 טיסות אף בוטלו.

סקייווסט - חברת תעופה אזורית שמפעילה טיסות קצרות עבור ענקיות התעשייה, ביניהן דלתא, יונייטד, אלסקה ואמריקן - ביטלה 252 טיסות והודיעה על עיכובים ב-275 טיסות נוספות.

חלק מהשיבושים נובעים ממזג האוויר הקיצוני (בסיאטל, למשל, ירד שלג לאורך סוף השבוע), אולם רוב חברות התעופה בארה"ב - ביניהן יונייטד, אמריקן, דלתא וג'ט בלו - ציינו שהן מתקשות לשבץ טייסים ודיילים לטיסות בגלל וריאנט ה'אומיקרון' של נגיף הקורונה.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE