הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות הזינוק בתחלואת הקורונה: אפל סוגרת את סניפיה בניו יורק
הרשת הודיעה היום שלא תתאפשר כניסת לקוחות ל-11 הסניפים השונים ברחבי התפוח הגדול, אך כן ניתן לאסוף מוצרים שהוזמנו באינטרנט. "אנחנו עוקבים אחר המצב הבריאותי ומשנים את הנהלים שלנו בהתאם, כדי לשמור על העובדים ועל הלקוחות", הסבירו באפל

כלל סניפי חנויות אפל ברחבי העיר ניו יורק נסגרו באופן חלקי בעקבות הזינוק בתחלואת הקורונה שנרשם בשבועות האחרונים בתפוח הגדול, כך על פי הודעת אפל שנמסרה מוקדם יותר היום (שני).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות אפל בשדרה החמישית של מנהטן (צילום: Shutterstock)

 

לפי החברה, לקוחות לא יורשו להיכנס לסניפים עד להודעה חדשה. עם זאת, ניתן להזמין מוצרים באינטרנט ולהגיע לסניפים השונים כדי לאסוף את המוצר (אזור ייעודי לכך יוקם מחוץ לסניפים). ההחלטה של אפל תחול על כל 11 הסניפים ברחבי העיר, לרבות סניף הדגל בשדרה החמישית.

כזכור, עם פרוץ משבר הקורונה לפני כשנתיים, אפל נאלצה לסגור את כלל סניפיה בעיר. הסניפים נפתחו מחדש שבועות ספורים לאחר מכן, אחרי שאפל הסכימה לממן בדיקות קורונה שבועיות לעובדיה.

אפל גם הייתה אחת מהחברות הראשונות שמסירה את חובת המסכות בסניפיה (מדיניות זו נשארה בתוקף באזורים שבהם קיימת חובת עטיית מסכות). עם זאת, לפני כשבועיים אפל הודיעה שהיא מחזירה את חובת המסכות, ואף סגרה מספר סניפים בפלורידה ומרילנד בשל התפרצויות של קורונה.

"אנחנו עוקבים אחר המצב הבריאותי ומשנים את הנהלים שלנו בהתאם, כדי לשמור על העובדים ועל הלקוחות", אמרו באפל.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE