הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מוצאים זמן להתאמן? הנה כמה צעדים שיעזרו לכם ליצור שגרת אימונים
אין זמן באמצע השבוע? החדשות הטובות הן שתוכלו להקדיש מעט זמן לפעילות גופנית במהלך סוף השבוע ולחולל שינוי מהותי וחיובי באורח החיים שלכם. כך תעשו את זה נכון

בשגרה ובחיים מושלמים, פעילות גופנית היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אך בפועל, אנחנו עמוסים, כל הזמן. זזים ממטלה למטלה, ילדים, קריירה, עבודה, כלים בכיור, ומה לא. רבים מאיתנו פשוט לא מוצאים זמן לעשות ספורט באמצע השבוע. אך החדשות הטובות הן שאתם לגמרי יכולים לעשות את זה בסוף השבוע. וזה לא דורש הרבה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחקרים אשר נעשו לאחרונה הראו כי מי שהצליח להתאמן בסוף השבוע נהנה מהפתחה של 30 אחוזים בסיכון לחלות במחלות לב וכלי דם, זאת כמובן בהשוואה למי שלא התאמן כלל במהלך השבוע. הנה כמה צעדים שיעזרו לכם לטפח שגרת אימונים, בתור התחלה, בסוף השבוע: 

1. הבינו איך הגעתם לסוף השבוע 

ככל שתבינו יותר מדוע לא הצלחתם למצוא זמן להתאמן באמצע השבוע, כך תוכלו לנטרל את הגורמים המפריעים. לדוגמא, אם הבעיה היא חוסר בשעות שינה, תצטרכו לתכנן את השינה שלכם טוב יותר, על מנת שתהיה לכם אנרגיה לצאת לאימון קצר, גם באמצע שבוע. 

2. לסמן מטרה 

קביעת מטרה מייצרת מוטיבציה ומובילה לתוצאה הרצויה. כמובן שחשוב לבחור מטרה שתוכלו לעמוד בה. לדוגמא, בשלושה החודשים הקרובים, אני רוצה לרוץ חצי מרתון. כמו כן, חשוב לבנות את התוכנית באפקטיביות ומחשבה. 

3. הכינו עצמכם לסופ"ש פעיל

אחרי שבוע ארוך של עבודה ומטלות, כל מה שבא לנו בסוף השבוע זה להתבטל ולהתפנק. אך אל תתנו לכל זה לפגוע לכם בתוכנית. על מנת שלא תרימו ידיים גם בסופ״ש, הכינו לעצמכם כבר בחמישי בגדי אימון, תקבעו לו״ז, ותדעו לאן אתם הולכים להתאמן.

4. לגוון 

אחת השיטות שיעזרו לכם להתמיד עם הכושר במהלך סופי השבוע היא לגוון את הפעילות. פעם אחת תבחרו באירובי, בפעם השנייה הליכה בפארק, ובפעם השלישית אולי פילאטיס. כך תוכלו להבטיח כי תצליחו להתמיד לאורך זמן ולא תשתעממו. 

5. תשלבו תזונה נכונה 

פעילות גופנית הינה יעיליה הרבה יותר לצד תזונה נכונה והרגלים בריאים. הנה כמה מהם:

הקפידו לשתות מספיק מים במהלך כל היום, בעיקר לאחר האימון. 

חצי שעה לפני האימון ניתן לאכול חטיף בריאות על מנת להגביר את  האנרגיה.

נסו להחליף את הפחמימות הפשוטות בפחמימות מורכבות. וגם אותן, יש לצרוך במידה. 

העדיפו מזונות עשירים בחלבון אשר עוזרים לשקם ולבנות את השריר. 

נסו לשמור על הפרש של שלוש שעות בין ארוחה לארוחה. לפני האימון, הקפידו לא לאכול, ואילו אחריו, העדיפו ארוחה קלה.   

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE