הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בגלל שסירב להוריד חולצת צה"ל: צעיר הותקף באלימות בלב ניו יורק
מחלקת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק פתחה בחקירה בעקבות האירוע האנטישמי בברוקלין, במהלכו בלייק זבדצקי בן ה-21 הותקף באגרופים בתגובה לסירובו להוריד את החולצה המביעה תמיכה בצה"ל: "לא הייתה לי כל כוונה להוריד את החולצה רק בגלל שמישהו ביקש ממני, אני גאה במי שאני"

צעיר הותקף בקללות אנטישמיות בברוקלין בתגובה לכך שסירב להוריד חולצה ועליה הכיתוב "צבא הגנה לישראל", כך מסרה מחלקת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בלייק זבדצקי, שהותקף בלב ניו יורק בסוף השבוע האחרון (צילום: משטרת ניו יורק / Shutterstock)

 

לפי המשטרה, התקרית אירעה שלשום (ראשון) בסביבות השעה 10:45 בבוקר בשד' החמישית פינת רח' 86 בשכונת ביי רידג' ברובע. קורבן התקיפה, בלייק זבדצקי בן ה-21, סיפר שהגיע למקום ביחד עם חבר והמתין ברחוב לפתיחת העסק.

 

 

בשלב מסוים, שני גברים ניגשו לזבדצקי ודרשו ממנו להוריד את החולצה שעליה נכתב "Israel Defense Forces". כאשר סירב, שני החשודים תקפו אותו באגרופים ואף זרקו לעברו כוס קפה.

"לא הורדתי את החולצה כי אני גאה במי שאני. לא הייתה לי כל כוונה להוריד את החולצה רק בגלל שמישהו ביקש ממני", זבדצקי סיפר לתקשורת המקומית והוסיף שהתוקף כינה אותו "יהודי מלוכלך".

כאמור, מחלקת פשעי השנאה במשטרת ניו יורק פתחה בחקירה, ואמש פורסמו תמונה וסרטון של החשוד, כפי שתועד ע"י מצלמת אבטחה סמוכה.

 

 

מושלת ניו יורק, קאת'י הוקול, התייחסה לאירוע ואמרה: "שני גברים יהודים הותקפו מילולית ופיזית בברוקלין. זהו מעשה מכוער ולא מקובל. אין שום מקום לאנטישמיות או שנאה בניו יורק".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE