הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאז אוקטובר: עשרות מסתננים פדופילים נעצרו בגבול הדרומי
סוכנות המכס והגנת הגבולות פרסמה נתונים על המעצרים של מהגרים בלתי חוקיים שביצעה רק בגזרת דל ריו. "המעצרים מדגישים את חשיבות אבטחת הגבולות"

סוכני משמר הגבול בגזרת דל ריו תפסו במהלך שבעת הימים האחרונים מספר אנשים עם עבר פלילי של התעללות מינית בילדים, אשר ניסו להסתנן אל תוך שטח ארצות הברית מהגבול הדרומי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גבול ארצות הברית מקסיקו (צילום: Shutterstock)

 

סוכנות המכס והגנת הגבולות, ה-CBP, הודיעו בשבוע שעבר שב-21 בדצמבר הם עצרו שני עברייני מין מורשעים ביום אחד. אחד מהם, אזרח הונדורס, הורשע בתקיפה מינית של ילד בשנת 2018 ונידון לארבע שנות מאסר, אך שוחרר שנתיים לאחר מכן.

באותו היום, גורמי אכיפת החוק איתרו אזרח מקסיקני עם הרשעה משנת 1999, אז הואשם בפגיעה מינית בקטין מתחת לגיל 14. הוא נידון לשש שנות מעצר, אותן הוא ריצה, ובשנת 2019 הוא גורש.

"המעצרים האלה מדגישים את החשיבות של אבטחת הגבול, ומה זה אומר עבור" האזרחים, אמר סוכן הסיירת הראשי של גזרת דל ריו, ג'ייסון אוונס, בהצהרה. "סוכני משמר הגבול עומדים בין אנשים טובים לבין אלה שייפגעו. לא משנה הנסיבות, הסוכנים נשארים מסורים ליעד של הרחקת פושעים, כמו אלה, מהקהילות שלכם".

ביום שני האחרון, על פי אוונס, כוחות הביטחון בגבול הדרומי עצרו אזרח הונדורס, ובבדיקה על עברו התגלתה הרשעה של תקיפה מינית של קורבן קטין כבן 13, אירוע שהתרחש בלואיזיאנה.

 

 

"יש אנשים בעולם הזה שמבצעים מעשים מרושעים. זו הסיבה שאנחנו צריכים חוק וסדר", צייץ בחשבון הטוויטר.

הסוכנים בגבול נתקלים באופן קבוע במהגרים עם הרשעות פליליות, רבות מהן קשורות להתעללויות מיניות. רק השבוע הודיע ה-CBP שהכוחות בעמק ריו גרנדה עצרו שני חברי כנופיה, כאשר אחד מהם עם הרשעה פלילית בגין תקיפה מינית.

מוקדם יותר החודש, הכוחות המאבטחים בריו גרנדה עצרו שלושה חברי כנופיה ושני גברים נוספים, אשר כולם הורשעו בעבר בפשעי מין – כולל אחד שנידון ל-10 שנות מאסר על תנאי בגין התעללות מינית בקטין מתחת לגיל 11, שהתרחש בניו יורק בשנת 2005.

על פי הרישומים של הסוכנות הפדרלית, בשנת הכספים 2021 היו 448 מעצרים של מהגרים עם הרשעות פליליות בגין עבירות מין. המספר מסמן עלייה דרמטית לעומת השנים הקודמות – בשנת הכספים 2020 נעצרו 156 פושעי מין, ובשנה שלפניה נתפסו 58. עד כה, כאמור, בשנת הכספים 2022 שהחלה באוקטובר, נעצרו 64 פושעים עם הרשעות מין.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE