הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק מטיל פצצה: "אנחנו בדרך למיתון כלכלי" - המיליארדר גם נותן תאריך לתחילת קריסת השווקים
הבעלים של טסלה וספייס-אקס מבקר את ריבוי חדי-הקרן בשוק ומעניק תאריך שבו לדעתו תחל הקריסה - "אביב-'קיץ 2022 ולא יאוחר מ-2023"
אנחנו בהחלט מקווים שאילון מאסק היום שם לב למה שאילון מאסק אמר לפני חודש.
 
הסיבה לכך היא שחודש לאחר שהציע כי מיתון עולמי עלול לאלץ את SpaceX לפשיטת רגל, מאסק חזה כי המיתון העולמי החמור הבא עשוי לצאת לדרך בקרוב.
 
בתגובה לציוץ על העובדה שקיימים למעלה מ-936 סטארט-אפים בשווי של יותר ממיליארד דולר היום, כתב מאסק: "אם ההיסטוריה היא מדריך כלשהו, ​​לא רבים יצליחו לעבור את המיתון הבא".
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
כשנשאל עוד מתי לדעתו יהיה המיתון הבא, אמר מאסק: "חיזוי מקרו-כלכלי הוא מאתגר, בלשון המעטה. תחושת הבטן שלי היא אולי סביב אביב או קיץ 2022, אבל לא יאוחר מ-2023".
 
 
כזכור, רק לפני כחודש טען מאסק כלאחר יד ש-SpaceX עלולה לעמוד בפני פשיטת רגל במהלך המיתון הבא. "אם מיתון עולמי חמור היה מייבש את זמינות ההון/נזילות בזמן ש-SpaceX הפסידה מיליארדים על Starlink & Starship, אז פשיטת רגל תתרחש, למרות שעדיין לא סביר, תרחיש זה אינו בלתי אפשרי", צייץ מאסק ב-30 בנובמבר.
 
 
עוד בנובמבר, מאסק הגיב לדיווח שציטט אימייל שנשלח לכאורה ממנו לעובדי SpaceX, שבו מאסק הביע "חששות כבדים לגבי מנוע הראפטור המשמש את כלי החלל", כך דיווח RT.
 
על פי הדיווחים, האימייל שהודלף אומר: "למרבה הצער, משבר הייצור של Raptor הוא הרבה יותר גרוע ממה שנראה לפני כמה שבועות... נצטרך את כל הידיים על הסיפון כדי להתאושש ממה שהוא, למען האמת, אסון".

 

 

43% לא
57% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE