הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מגמגמת, ממלמלת במעגלים, ולא מבינה כלום": צפו - האריס מעניקה תשובה ביזארית ומבולבלת כשנשאלת על האינפלציה הקשה
לא רק תלונות על התעמרות בעבודה, יחס משפיל, ואווירה רעילה, עתה נראה שגם למול התקשורת האמריקאית סגנית הנשיא מתקשה מאוד לספק את הסחורה, אפילו כשהשואלים הם אנשי התקשורת הליברלית אשר נמצאים בצד שלה והשאלות הן קלות מאוד למענה
האם קמאלה האריס בסדר?.
 
אנחנו לא בטוחים מה זה אומר, אבל האופן שבו סגנית הנשיא קמאלה האריס ניסתה להעניק תשובה, או יותר סביר התאמצה באופן מגושם ומוזר להתחמק משאלה פשוטה על אינפלציה... כאשר מארחת תכנית Face The Nation מרגרט ברנן שאלה, "האם זה היה שגוי לראות באינפלציה כתופעה חולפת כאשר נדמה כי עליות המחירים הללו יישארו איתנו לזמן מה?" - בהחלט מעוררים דאגה לגבי המצב בבית הלבן.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
לאור השאלה הפשוטה והישירה, האריס השיבה "אנחנו צריכים לטפל בעובדה שאנחנו צריכים להתמודד עם העובדה שאנשים משלמים על דלק, משלמים על מצרכים, ו... צריכים פתרונות לזה. אז בואו נדבר על זה" תוך שהיא אפילו לא מנסה להימנע באלגנטיות מהשאלה.
 
 
התגובה הבלתי קוהרנטית והתשובה העילגת לשאלה פשוטה מגיעה, כפי שצוין בפוקס, על רקע הביקורות הפנימיות המתמשכות מצד הצוות שלה, כי היא "מסרבת שוב ושוב לקרוא חומרי תדרוך ולהתכונן לפגישות".
 
"ברור שאתה לא עובד עם מישהו שמוכן לעשות את ההכנה והעבודה", אמר אחד מאנשי הצוות לשעבר.
 
"עם קמאלה אתה צריך לסבול כמות קבועה של ביקורת הורסת נפש וגם עם חוסר הביטחון העצמי שלה. אז אתה כל הזמן מטרה של בריון ולא ממש ברור למה".
 
כמה מעובדי האריס עזבו מאז את תפקידם בשנה שחלפה מאז היא וביידן נכנסו לתפקידם.
 
ואכן, במפגש האחרון עם התקשורת, האריס בהחלט לא עשתה טובה לבוס שלה ג'ו ביידן, לאור השאלה שמקורה בהתייחסות לדברי מזכירת העיתונות של הבית הלבן, ג'ן פסאקי, שטענה לאחרונה שהאינפלציה היא רק "חולפת".
 
ש"אין מה לדאוג" ושהדבר יעבור בעוד שנה..
 
 
חילופי הדברים הנ"ל מגיעים לאחר סדרה של מפגשים עם התקשורת שבהם האריס פולטת לא-תשובות מוזרות שהולכות למעשה במעגלים או לא לעניין.
 
קחו למשל תגובה אחרת של האריס שכאשר נשאלה שאלה קלה שעבור רוב הפוליטיקאים נועדה להגביר את הפופולריות שלהם.
 
האריס נשאלה על "ההישג הגדול ביותר שלה", אך לאחר מכן המשיכה למלמל על נתינת 'השראה לילדים'.
 
"ובכן, זו שאלה מצוינת. אממ, כשאני הולכת לאירוע, מה שזה לא יהיה, ואיזה אבא או איזו אמא מביאים את הילדים שלהם - בנות, בנים - ואומרים 'זה סגן הנשיא שלך' ומאתגרים את הילדים שלהם לחשוב מי עושה מה, כדרך , אני חושבת, שלהעצים את הילדים שלהם לדעת שהם יכולים לעשות כל מה שהם רוצים - לא להיות מוגבלים למי שעשה מה באופן מסורתי - אני חושבת שזה אחד הדברים שאני, שנותן לי שמחה, לדעת את זה, שעשויה להיות השפעה אפשרית".
 
 
וכשהיא לא מצליחה לחבר מספיק מילים, תמיד יש את התגובה הטובה "אבל זה מסווג"...
 
2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE