הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לטראמפ יש 21 מיליון איש שמוכנים לפעול כדי להחזיר אותו לשלטון בכוח"
פרשן בכיר ב-MSNBC מזהיר מפני התומכת הראשית של טראמפ בקונגרס מרג'ורי טיילור גרין ומנפק מספר גבוה ביותר של אמריקאים שיהיו מוכנים לעשות הכל כדי להשיב את הנשיא ה-45 לבית הלבן

האנליסט הפוליטי של MSNBC, מהדי חסן, טען ביום חמישי ב-"All In" כי 21 מיליון אמריקאים מוכנים להשתמש ב"כוח כדי להחזיר את הנשיאות לדונלד טראמפ".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חסן אמר, "כשאנחנו מדברים על תרבות, אנחנו מדברים על גזע..."חכה רגע. [אומרים לעצמם תומכיו] אנחנו מאבדים את המדינה שלנו להמוני שחורים וחומים!'", אמר חסן.

"מרג'ורי טיילור גרין מגיעה ממדינה שניסתה להיפרד מארה"ב ב-1861 כי רצתה לשמור על מוסד העבדות. בואו נהיה ברורים מדוע המפלגה הרפובליקנית רוצה להחזיק בשלטון ומי היא רוצה להחזיק בשלטון. מרג'ורי טיילור גרין, כפי שציינת, היא טרולית. אבל זה לא או-או, היא יכולה להיות טרול, והיא יכולה להוות גם איום על הדמוקרטיה", אמר הפרשן השמאלי קיצוני.

"היא בקשר הרבה יותר עם הבסיס הרפובליקני, יותר מאשר נותנים לה קרדיט", אמר בניסיון להזהיר מפני התומכת האדוקה של טראמפ.

"היא דמות מסוכנת. המצייצץ על גירושים לאומיים בין המדינות באיחוד".

 

חסן הוסיף, "יש ציוץ שאני קורא לכולם להסתכל עליו. זה מחריד. היא מתייחסת לדמוקרטים כאל טרמיטים הורגי חופש, הביטוי שבו השתמשה, טרמיטים. ההורים שלי מהודו. בהודו, שר הימין הקיצוני BJP עורר מחלוקת ענקית כשהתייחס למהגרים מוסלמים כאל טרמיטים. ארגון Human Rights Watch אמר שזה נשמע כמו השפה ששמענו ברואנדה, שם הרוצחים, המטורפים של רצח העם, התייחסו למתנגדים שלהם כ'מקקים'. אתה חוזר לנאצים, מתייחס ליהודים כעכברושים. זו שפה שאנשים כמו מרג'ורי טיילור גרין מביאים לפוליטיקה האמריקאית. אם אתה אומר שזה סתם עלבון, לא. זה דה-הומניזציה של היריבים שלך, ואנחנו יודעים לאן זה מוביל. 21 מיליון אמריקאים פתוחים להשתמש בכוח כדי להחזיר את הנשיאות לדונלד טראמפ. זה האקלים וההקשר שבו היא אומרת את ההערות האלה". 

עתה רק נותר לתהות מאין הביא חסן את הנתון של 21 מיליון אמריקאים המוכנים לפעול בדרכים אלימות כדי להחזיר את טראמפ לשלטון?.

במיוחד כאשר לא יותר מכמה מאות בודדים השתתפו במהומות הקפיטול?.

נכון לעתה הנשיא לשעבר עצמו טרם הצהיר באופן רשמי האם יתמודד במירוץ לנשיאות 2024.

אך בהחלט פיזר רמזים ש"הולך להיות מעניין".

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE