הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
AOC: "רפובליקנים רודפים אותי בגלל תסכולים מיניים מטורללים - הם רוצים לצאת איתי לדייטים ולא יכולים"
חברת הקונגרס הסוציאליסטית יצאה לנופש עם בן זוגה בפלורידה בעוד מדינתה נתונה במצב קשה בשל המגיפה, עד מהרה תמונות של בן הזוג החיוור שלה עוררו תגובות ברשת שהובילו אותה להתפרצות זעם - "רפובליקנים כועסים שהם לא יכולים לצאת איתי - אתם מוזרים ומפחידים"

נציגת ניו יורק הדמוקרטית והאנטי-ישראלית, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז (AOC), טענה ביום שישי שהרפובליקנים מבקרים אותה בגלל "התסכולים המיניים המטורללים" שלהם והציעה לרפובליקנים לפנות ל"טיפול".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת "ה-Squad" נצפתה סועדת בחוץ במיאמי ביץ' עם החבר שלה, כשמדינת ביתה, ניו יורק, רואה מקרים שוברי שיאים של נגיף הקורונה.

בעל הטור והיועץ לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, סטיב קורטס, צחק על אוקסיו-קורטז, וטען ש"אם שמאלנים כמו AOC באמת היו חושבים שמנדטים ומיסוך עובדים, הם לא היו משתובבים בפלורידה החופשית" הוא גם הוסיף שהרגליים של החבר שלה "דוחות" ו"חיוורות".

אוקסיו-קורטז הגיבה שאם "הרפובליקנים כועסים על כך שהם לא יכולים לצאת איתי הם יכולים פשוט להגיד את זה במקום להשליך את התסכולים המיניים שלהם על רגליו של החבר שלי. אתם מוזרים ומפחידים".

"זה מתחיל להיות ממש מיושן להתעלם מהתסכולים המיניים הברורים מאוד, המוזרים והמופרעים שעומדים בבסיס הקיבעון הרפובליקני לגבי, לגבי נשים ולגבי אנשים להט"בים+ בכלל", היא המשיכה.

"האנשים האלה בבירור צריכים טיפול, לא יעשו את זה, ומשתמשים בפוליטיקה כמוצא שלהם במקום זאת. זה ממש מוזר".

עם זאת, חלקים פנו לטוויטר והצביעו על כך שהביקורת על הופעת אוקסיו-קורטז במדינת הסאנשיין קשורה יותר לצביעות בכך שהיא נהינת במדינה מאוד ליברלית ביחס לקורונה בעוד המדינה שלה בעלת החוקים האדוקים נתונה בעיצומה של מגיפה עזה.

על כך נוספת הצביעות בכך שחברת הקונגרס מתחה בעבר ביקורת על מנהיגים שנמלטו מאסונות, וגינתה בפומבי את הסנאטור הרפובליקני מטקסס טד קרוז בפברואר, כאשר ביקר במקסיקו בזמן שמדינתו הייתה בחושך בעקבות סערת חורף קשה - בעוד היא עתה נופשת במדינה אחרת בעיצומה של התפשטות קשה בניו יורק.

 לבסוף המושל הפופולרי של פלורידה רון דסנטיס, פרסם תגובה חמה עם קורטוב אירוניה לרגל ביקורה של חברת הקונגרס.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE