הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ ממשיך לשמור על מעמדו כמעומד הרפובליקני המתאים ביותר לנשיאות
הסקרים ממשיכים להראות כי הנשיא ה-45 עדיין מקבל את אחוזי התמיכה הגבוהים ביותר בקרב המצביעים הרפובליקנים, כאשר במקום השני, בפער של 43%, נמצא רון דה-סנטיס

 

בסקרים על המועמדים המתאימים ביותר להוביל את המפלגה הרפובליקנית, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ממשיך להוביל על פני שאר הרשימה בפער עצום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ (צילום: Getty Images9)

 

כאשר נשאלו במי הם יתמכו בבחירות 2024, 54 אחוזים מהרפובליקנים אמרו כי הם יבחרו בטראמפ. אחריו, 11% ענו כי הם תומכים במושל פלורידה, רון דה-סנטיס, ושמונה אחוזים הודו כי הם יתנו את אמונם לסגן הנשיא לשעבר, מייק פנס. כך על פי סקר שנערך על ידי סוכנות הידיעות רויטרס ו-Ipsos, שנערך בחודש שעבר ופורסם ביום שישי.

אחרי פנס נמצאת ניקי היילי, לשעבר שגרירת ארצות הברית באו"ם ודמות בכירה במפלגה הרפובליקנית, עם 4% תמיכה מהנשאלים. אחריה נמצא הסנאטור טד קרוז שקיבל 3% מקולות הבוחרים, ואז מושל ניו ג'רזי לשעבר, כריס כריסטי, הסנאטור מרקו רוביו מפלורידה ומושל טקסס גרג אבוט, שקיבל 2 אחוזי תמיכה.

שר החוץ לשעבר מייק פומפאו וסנאטור ג'וש אולי, סיימו כל אחד עם אחוז אחד ברשימה.

14 אחוזים ענו כי הם "לא בטוחים" במי הם יתמכו.

הנשיא ה-45 טרם הכריז אם יתמודד שוב על הכיסא בבית הלבן, אבל לא פעם הוא הודה כי הוא "חושב על זה", והוא נוהג לזרוק רמזים המעידים כי לשם הוא חותר. בראיון שהעניק בחודש נובמבר, טראמפ אמר: "אני חושב שהרבה אנשים ישמחו מאוד, בכנות, מההחלטה, וכנראה יכריזו על כך לאחר אמצע הקדנציה".

מהצד של המפלגה הדמוקרטית, השניא המכהן ג'ו ביידן לא הכריז באופן רשמי אם בכוונתו לרוץ מחדש או לא, אך כן טען כי הוא מעוניין להישאר בשלטון ובמיוחד אם התחרות תהיה מול דונלד טראמפ, הוא יקבל את האתגר על עצמו.

אחרי ביידן, המועמדת הפוטנציאלית לנשיאות ארצות הברית היא קמלה האריס, זאת על אף דירוג האישור הנמוך, הסיקור השלישי והביקורות הרעות שהיא מקבלת מצד עמיתיה לעבודה. אחריה נמצא שר התחבורה פיט בוטיג'ג'.

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE