הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת ״הארי פוטר״ בפוסט פרו-פלסטיני
השחקנית אמה ווטסון המגלמת את הרמיוני בסדרת הסרטים ״הארי פוטר״ שיתפה לאחרונה את מיליוני המעריצים שלה בפוסט מפתיע במיוחד, בעל אופי פוסט פלסטיני הכולל תמונה המציגה את ישראל באור לא חיובי במיוחד

כוכבת ״הארי פוטר״, השחקנית הבריטית אמה ווטסון, פירסמה לאחרונה פוסט מפתיע במיוחד בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה העוסק במאבק הפלסטיני. בפוסט המדובר, ציטטה השחקנית את הפמיניסטית וההוגה הפלסטינית שרה אחמד וכתבה: ״סולידריות אומרת בראש ובראשונה כי המאבקים שלנו זהים. הכאב שלנו זהה, והתקוות שלנו זהות״. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיפה וכתבה: ״סולידריות מחייבת עבודה ומחויבות, לצד ההכרה בכך שגם אם אנו לא חולקים את אותן תחושות, את אותם החיים, או את אותו הגוף, אנו חיים על אדמה משותפת. על כדור אחד״. הטקסט הופיע לצד תמונה בה נראית הפגנה פרו פלסטינית. 

ווטסון ידועה בעקבות פעולותיה האקטיביסטיות והפמיניסטיות, כאשר היא נחשבת לפמניסטית הפועלת לקידום חינוך נשים במדינות שונות, ואף פועלות למען אוכלוסיות מוחלשות, נשים שעברו תקיפה מיני, ועוד. בנוסף, השחקנית תמוכת בהתאגדויות עובדים ועוסקת בפעילויות שונות בנושא משבר האקלים. 

כזכור, לאחרונה חשפה השחקנית כי בזמן הצילומים לסדרת סרטי ״הארי פוטר״ הייתה מאוהבת בשחקן טום פלטון אשר גילם את דמותו של מאלפוי, האויב המושבע של הארי. אך הוסיפה ואמרה כי מעולם לא התרחש משהו רומנטי בין השניים, אלא רק חברות קרובה והערכה. 

11% לא
89% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE