הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחייניתו בת ה-4 של ג'ורג' פלויד נורתה ע"י אלמונים בזמן שישנה
בסביבות השעה 3 לפנות בוקר, חמושים הגיעו לבית ביוסטון ופתחו בצרור יריות – כאשר הגדורים ניקבו את הריאה והכבד של הילדה הקטנה. למשטרה עדיין אין קצה חוט

האחיינית בת ה-4 של ג'ורג' פלויד, אריאנה דילן, נורתה ביום שבת בזמן שישנה במיטתה, לאחר שחמוש פתח באש על ביתה. כך הודיעה משטרת יוסטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אריאנה דילן, אחייניתו של ג'ורג' פלויד (צילום: באדיבות המשפחה)

 

הילדה נורתה בפלג גופה העליון, והובלה לבית החולים – שם עברה ניתוח חירום וכעת מצבה מוגדר יציב. על פי המשטרה, הכדור ניקב את הריאה והכבד שלה, כמו גם שבר שלוש צלעות.

אריאנה היא אחת מארבעה מבוגרים ושני ילדים ששהו בדירה בזמן שאלמונים חמושים הגיעו למקום בסביבות השעה 3 לפנות בוקר, וירו צרור כדורים לעבר הבית. המשטרה מסרה כי היא אינה יודעת אם היה אדם אחד או מספר חמושים, וכרגע אין חשודים במעשה והם לא יודעים על מניע אפשרי.

האב דריק דילן סיפר כי הירי היה לכל עבר, והכדורים הגיעו לקומה השנייה של הבית ופגע בבתו אריאנה שישנה בחדר הקדמי. "הבית שלי קפצה ואמרה, 'אבא, נפגעתי'. ואני הייתי בהלם עד שראיתי את הדם והבנתי שהבת שלי בת ה-4 באמת נפגעה", נזכיר דילן. "היא לא ידעה מה קורה. היא ישנה. היא לא יודעת, אני לא יכול להסביר לה את זה. בתור האב, אתה אמור להגן על הילדים שלך".

 

 

דילן תקף את המשטרה, שלטענתו לא הגיעה למקום עד 7 בבוקר – יותר מארבע שעות לאחר התקרית. בעקבות הטענות שלו, מפקד משטרת יוסטון, טרוי פינר, הודיע על חקירת פנים בנוגע לזמן התגובה.

"אני מודע, ויש לי חששות לגבי העיכוב בזמן התגובה לאירוע הזה, לכן פתחתי בחקירת פנים. אני מבקש מתושבי העיר להמשיך להתפלל להחלמתה המלאה של הילד, ולסייע במתן מידע שיוביל למעצרו של החשוד או החשודים האחראים במעשה", אמר המפקד בהצהרה.

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE