הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מנכ"ל חברת טכנולוגיה התפטר לאחר שהפיץ מיילים אנטישמיים המקשרים את היהודים לחיסונים
דיוויד בייטמן שלח אימייל למספר מקורבים, שם נטען כי החיסונים הם חלק ממזימה של היהודים להשמיד אנשים, אשר יובילו למאמץ "לגבש את העולם תחת דגל אחד עם שלטון טוטליטרי"

מייסד ומנכ"ל חברת טכנולוגיה ביוטה התפטר מתפקידו לאחר ששלח מיילים עם תוכן של תיאוריית קונספירציה אנטישמית המקשרת את היהודים לחיסוני הקורונה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיוויד בייטמן (צילום: איי.פי)

 

דיוויד בייטמן, מייסדת חברת Entrata – חברת תוכנה לניהול נכסים, אשר היה בעבר דמות רפובליקנית בולטת במדינה, טען שהחיסון נגד הקורונה הוא חלק ממזימה של "היהודים" להשמיד אנשים, כך דווח ברשת 'פוקס13'.

האימייל ששלח תקף את יעילות החיסון נגד הקורונה וקרא לאנשים שלא להסכים להתחסן. עוד נטען כי המגפה ו"השמדה שיטתית של מיליארדי אנשים" יובילו למאמץ "לגבש את כל מדינות העולם תחת דגל אחד עם שלטון טוטליטרי". בעקבות הדברים שכתב, מועצת המנהלים ביקשה ממנו להתפטר – וכך עשה.

הנמענים של המכתב כללו את בעלי קבוצת ה-NBA יוטה ג'אז, ריאן סמית', המושל ספנסר קוקס ומנהיג המיעוט בסנאט של יוטה, לוז אסקמילה.

בייטמן אישר בפני רשת 'פוקס' כי הוא אכן שלח את האמייל הזה, אך הגן על עצמו. לדבריו, אין לו "כלום מלבד אהבה לעם היהודי", והדגיש כי האימייל הכיל את דעתו האישית ונועד לכמה חברים בלבד.

המנכ"ל המכהן כעת, אדם אדמונדס, פרסם הצהרה לפיה "הדעות שהביע דייב היו שלו בלבד ואינן משקפות את הדעות והערכים של Entrata... כדי להיות ברור לחלוטין, אנחנו בחברה מגנים בתקיפות אנטישמיות בכל צורה שהיא".

 

עלון אנטישמיים שהופצו בדרום קליפורניה בחודש שעבר (מתוך הטוויטר של ג'ון א. מיריש)

 

כאמור, בייטמן התפטר מתפקידו בחברה, אך נשאר יו"ר מועצת המנהלים שלה. כאמור, המנכ"ל לשעבר היה דמות רפובליקנית בולטת, והוא אף חילץ כלכלית את המפלגה כאשר החוב המשפטי שלה גדל במהלך מאבק בבית המשפט על הדרכים של מועמדים להיכנס לבחירות.

בחודש שעבר אירעו בקליפורניה שני אירועים אנטישמיים, כאשר הרשויות בבוורלי הילס ובפסדינה פתחו בחירה לאחר שמאות עלונים המאשימים את היהודים במגפת הקורונה הופצו ברחבי השכונות.

"כל היבט של סדר היום בנושא הקורונה – הוא יהודי", נכתב בעלונים לצד ציור של מגן דוד ושמותיהם של מספר בכירים בממשל, ביניהם מנהלת המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), ד"ר רושל וולנסקי, כמו גם מתאם תגובת הממשל הפדרלי למשבר הקורונה ג'ף זיאנטס, שר הבריאות ושירותי האנוש חאבייר בסרה, מנכ"ל פייזר אלברט בורלא ועוד.

 

63% לא
37% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE